lipca 29, 2017

IKEA - ZAKUPY / INSPIRACJE

Hei Kochani! Powiem Wam, że od około miesiąca trwa remont mojego pokoju, a raczej jego urządzanie. Pewnie zastanawiacie się czemu tak długo. A no, dlatego że nie mam dużo czasu wolnego by się tym zająć raz a porządnie, robię to tzw. "dopadami". Kiedy mam trochę wolnego czasu to się tym zajmuję. Chce żeby był idealny, staram się zadbać o każdy szczegół. Udaje mi się z lepszym skutkiem i z gorszym skutkiem. Ale najważniejsze jest dla mnie to, że będzie pokojem moim wymarzonym. Nawet nie śniło mi się, że będę taki mieć. Zawsze to były odległe plany, a teraz to marzenie się spełnia. Czuję się bardzo szczęśliwa z tego powodu, ponieważ bardzo ważne są dla mnie moje cztery kąty, w których spędzam dużo czasu.  

Byłam ostatnio w sklepie IKEA, o którym pewnie nie muszę Wam mówić i przybliżać tego, czym się zajmuję owy sklep. Zrobiłam trochę zdjęć i dziś chciałabym zaprosić Was do ich obejrzenia. 


Przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je telefonem. Starałam się żeby były jak najlepsze. Lubicie posty z taką ilością zdjęć? Coś Wam wpadło w oko?

Chcecie post z zakupów w IKEA? Lubicie odwiedzać ten sklep czy nie przepadacie za dekorowaniem swoich pokojów?
POZDRAWIAM 

43 komentarze:

  1. hi dear, i'm following your wonderful blog....can you follow mine? <3 <3 Thanks :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wchodzę do Ikei to czuję się jak w raju :D Szkoda, że nie zarabiam milionów i nie mogę sobie pozwolić na wszystko co wpadnie mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sklep IKEA, jest tam bardzo dużo fajnych rzeczy. Świetne zdjęcia.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chodzić po IKEI, nawet bez celu, bo wszystko jest tam takie piękne i nie mogę się napatrzeć. Fun fact: pierwszy raz w tym sklepie pojawiłam się dopiero 2 lata temu po przeprowadzce do Holandii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety mam daleko do sklepu IKEA ;/ ale jestem bardzo ciekawa co Ty kupiłaś ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Uwielbiam zakupy w Ikei :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiadając na pytania które zadałaś:
    Czy chcesz post z zakupów z IKEA? Oczywiście, uwielbiam takie post :)
    Lubisz odwiedzać ten sklep czy nie przepadasz za dekorowaniem swojego pokoju? Sklep bardzo lubię odwiedzać, a dekorację pokoju kocham. W najbliższym czasie czeka mnie mała przeprowadzka i nie mogę się doczekać aż wejdę w mury sklepu i kupię mnóstwo nowych dekoracji.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To drugie zdjęcie kuchni mi się bardzo spodobało ☺
    Również lubię bywać w takich sklepach jednak wolę obi-mam tam najbliżej a nie chodzę za często bo za dużo pieniędzy tam zostawiam😁
    Czekam na post z zakupów z Ikea ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nigdzie w pobliżu nie mam tego sklepu. Dużo wspaniałych rzeczy tam można kupić :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam robić zakupy w ikei, jak tam wchodzę to wiem że prędko nie wyjdę :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten sklep ale mam do niego daleko. Jak najbardziej takie posty możesz umieszczać :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten sklep! :) Ma ładne rzeczy i wystawy. Zawsze zachwycam się wnętrzami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy wchodzę do tego sklepu, mam ochotę wydać całą swoją wypłatę i kilka przyszłych. Tyle tam rzeczy którymi chciałabym się otaczać. Kiedy wchodzę w dział świeczek zapachowych zachowuje się jak ćpun na odwyku i wciągam każdy zapach. Nigdy nie wychodzę z pustymi rękami, zawsze coś kupię. Współlokatorzy pozwalają mi urządzać mieszkanie, to wspaniałe uczucie a jeszcze lepsze wnętrza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się to, że w Ikei tworzą takie "wystawy"? Małe pomieszczenia? Nie wiem jak to nazwać :D Można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak jestem w tym sklepie to chcę kupić dosłownie wszystko :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są świetne. Uwielbiam, jak na blogach jest dużo zdjęć. :)
    Właśnie ja z moją siostrą lubimy dekorować nasz pokój.
    Jakoś nie przepadam za kupowaniem w Ikea.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabym być w Ikei co miesiąc i zawsze bym coś kupiła. Uwielbiam ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię dekorować wnętrza, a do Ikei zbieram się już jakiś czas niestety jest daleko, mogłoby być więcej sklepów :) Powodzenia w remoncie i dekorowaniu pokoju <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje ^^ Lubię czasami zaglądać do tego sklepu ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega <3 kurcze chetnie sama bym sie tam wybrała jej <3

    Zapraszam ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ten sklep, jednak rzadko w nim goszczę. Ja kupowałam tam meble do swojego pokoju. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie lepiej nie wpuszczać do Ikei, bo wydam wszystko co mam :D
    Z chęcią zobaczę post z Twoich zakupów :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam ochotę na fotel uszak z Ikei, ale nie mam na niego miejsca :-(

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Ikeowe rzeczy :) Są takie proste i piękne jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz nową czytelniczkę- moją mamę. Że uwielbia Ikeę to pokochała twoje zdjęcia 😉 Pozdrawiamy 😁

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I following you! #949
    Would you like to follow me back, I would be glad. ^^
    Have a great day!

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany! Zdjęcie numer dwa zauroczyło mnie ogromnie! <3
    Jestem ciekawa wyglądu Twojego pokoju. Przed i po remoncie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdjęć pokoju przed remontem nie mam :/, ale nawet nie ma się czym chwalić :P.

      Usuń
    2. Szkoda! Uwielbiam oglądać metamorfozy pokoi ;)

      Usuń
  28. Uwielbiam chodzić po IKEI, jednak rzadko mam taką okazję :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne inspiracje :D
    Bardzo mi się podobają :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietny blog!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam te biala posciel w kwiatki z ostatniego zdj. i jest calkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ikee, zawsze robię tam zakupy, czerpie z Ikei mnóstwo inspiracji do domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger