lipca 22, 2017

SOBOTA Z DAGĄ

Cześć Kochani! Dziś zapraszam Was na dzień ze mną, będzie to luźny post o tym jak minęła mi sobota. Mogłam dziś wstać o przyzwoitej godzinie, bo parę minut po 8. Jednak o której godzinie bym nie wstała to i tak się nie wyspiam, też tak macie? Czy to ze mną coś nie tak!? Cel na dziś: zakupy! Lubicie zakupy, czy nie przepadacie? Ja powiem Wam, różnie. Zależy chyba od dnia. Czasem potrzebuje zakupów jak lekarstwa, ale zazwyczaj to nie przepadam za nimi, a raczej za szukaniem miejsca parkingowego i tymi tłumami. Zawsze się denerwuje... To nie dla mnie. Jesteście ciekawi co kupiłam, zapraszam do oglądania zdjęć. 

Saszetka ta ma przyjemy zapach, kosztowała około 5 zł. Znajdziecie ją w każdej drogerii. Mam nadzieję, że sprawdzi się w mojej nowej szafie. Poza tym aplikacja jest bajecznie prosta.

Ten przyrząd to ważna rzecz w kosmetyczce dla każdej dziewczyny, tylko czemu ja je tak często gubię. Też tak macie?


Jeszcze takiego kształtu nie miała. Uwielbiam nakładać podkład gąbeczką, jeżeli jeszcze nie próbowałyście to zachęcam do spróbowania. 

Patrzcie, jakie śmieszne długopisy. Nie przypominają Wam takich saszetek z cukrem?

Musiałam zaopatrzyć się w dobry krem z filtrem, ponieważ mam bardzo wrażliwą skórę na promienie słoneczne i muszę dbać o jej ochronę zwłaszcza latem. A, że szykuję mi się maly wyjazd wakacyjny to trzeba było zrobić zapas. 

Luźne spodenki na upalne dni - 24 zł

Sukienka - 36 zł 

Poduszka NETTO - 10 zł
Uwielbiam poduszki, mogłabym mieć ich tysiące. Myślę, że są w stanie ocieplić każde wnętrze i już kilka sztuk może zdziałać cuda. A ta jest wykonana ze swietnego materiału, do tego ma fajny kształt i była tania.

Właśnie tak wyglądały moje dzisiejsze zakupy. Straciłam na nie pół dnia, ale jestem zadowolona. Jeżeli chcecie recenzje jakiegoś produktu z dziś to dajcie znać w komentarzach.
POZDRAWIAM! DO JUTRA.

17 komentarzy:

  1. Ale świetna ta gąbeczka! Spodenki też super. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy :-) Ja lubie kupować tylko na wyprzedażach ale w tedy zwykle męczy mnie tłok i długa kolejka do kasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a już myślałam, że tylko ja niezależnie o której godzinie wstanę i tak nie będę wyspana, haha :D
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem z tych co uwielbiają spać, więc jak muszę wstać przed 8 to jestem jak zombie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zliczę nawet ile razy już zgubiłam pęsetkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zakupy, ale ostatnio nie mam kasy na przyjemności.
    Długopisy stworzone do gryzienia:p
    Daj znać jak ta gąbka się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam porawać się w wir zakupów :O <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, daj znać jak sprawdza się ta gąbeczka :) ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ https://www.instagram.com/cakemonika/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wypróbuję gąbeczkę w takim kształcie ;)

    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne długopisy, uwielbiam saszetki zapachowe sama posiadam kilka :) śliczne zdjęcia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio to popadłam w jakiś wir zakupów :D ale teraz pracuje, więc póki co wracam późno i nie chodzę po sklepach :D Ta ostatnia poducha wymiata ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe zdobycze :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam milion kocyków, poduszek i jakieś maskotki między tym. Do tego książka, herbata i pierniczki i jestem w 7 niebie, zwłaszcza w deszczowy, jesienny dzień.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger