sierpnia 14, 2017

Jak dobrze spakować się na krótki wyjazd?


Na początek chcę zaznaczyć, że nie jestem w tej dziedzinie ekspertem, ale chcę Wam przekazać po prostu jak ja się pakuję. Może się Wam to przyda, a może wręcz przeciwnie i napiszecie mi swoje patenty

LISTA, ZAKUPY, PRANIE

Ważną rzeczą, od której człowiek powinien zacząć podczas pakowania się jest sporządzenie listy rzeczy do spakowania. Ważne jest to aby taką listę sporządzić odpowiednio wcześnie. Z taką listą można iść na zakupy i zaopatrzyć się w potrzebne rzeczy. No i oczywiście - pranie, należy zrobić je kilka dni przed wyjazdem żeby ubrania spokojnie sobie wyschły. Zostaje już tylko prasowanie. No i teraz zaczynają się schody. Jak to wszystko spakować i co zabrać.

Ja zrobiłam sobie listę rzeczy, które powinnam ze sobą zabrać na mój 3-dniowy wyjazd. Myślę, że dzięki takiej liście o wiele łatwiej jest się spakować i nie zapomnieć potrzebnych rzeczy.  Oczywiście wiele jest takich list w internecie, ale myślę, że indywidualne listy stworzone przez nas samych najlepiej się sprawdzą.


strój kompielowy
SELEKCJA, KOMPLETOWANIE W ZESTAWIE

Myślę, że najtrudniejszą sprawą w pakowaniu się jest selekcjonowanie ciuchów. To znaczy wybranie pierwszej myśli "co mam ze sobą zabrać", a późniejsza selekcja tego jest już bardzo trudna, bo przecież wszystko jest takie potrzebne. Dlatego należy sprawdzić pogodę na planowany wyjazd i zgodnie z nią planować najpotrzebniejsze ubrania. Poza tym dobrym rozwiązaniem jest kompletowanie ubrań w zestawy. Najlepiej wziąć stroje uniwersalne, które sprawdzą się w wielu sytuacjach i kompozycjach. Jeżeli zostanie nam dodatkowe miejsce możemy zabrać inne rzeczy.

strój na wyjazd
wakacyjna selekcja ubrań

NIE MARNUJMY WOLNEJ PRZESTRZENI

Jeżeli zabierasz ze sobą buty, co jest oczywiste to w ich środek możesz zabrać jakieś kosmetyki czy skarpetki. Wtedy zaoszczędzimy trochę miejsca i wykorzystamy każdą przestrzeń. Istnieje też wiele technik pakowania się np. pakowanie na naleśnika, rolowanie ubrań, pakowanie na zakładkę i wiele innych technik. 

jak spakować buty w walizce

ZASADY UŁATWIAJĄCE ŻYCIE NA WYJEŹDZIE:

≻WEŹ UBRANIA I BUTY SPRAWDZONE - WYGODNE, LEKKIE, KTÓRE LUBIMY NOSIĆ
UBRANIA, KTÓRE BIERZESZ NA URLOP NIE POWINNY WYMAGAĆ PRASOWANIA - ZWŁASZCZA JEŚLI MÓWIMY O DŁUŻSZYM WYJEŹDZIE
≻STAWIAJMY NA FUNKCJONALNOŚĆ - NA PRZYKŁADZIE KOSMETYKÓW
WYBIERAJMY TE KILKA W JEDNYM TO SAMO TYCZY SIĘ UBRAŃ

ubrania w walizce

Macie swoje patenty na pakowanie się?
Pozdrawiam Kochani!

22 komentarze:

  1. Ja też zawsze na wyjazd robię listę i z listą pakuję torbę :) Wiem, że niczego nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wszystkim pomyślałaś. Świetnie! Podoba mi się jak wszystko podzieliłaś na grupki. Tym sposobem o niczym się nie zapomni. :)
    Pozdrawiam :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze przed wyjazdem spisuję wszystko, co muszę spakować, żeby o niczym nie zapomnieć. I uwielbiam kompletować ubrania w zestawy, bo dzięki temu nie zabieram niepotrzebnych ciuchów :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wszystko zależy na ile jadę. W kosmetykach stawiam na minimalizm albo biorę miniaturki albo produkty wielofunkcyjne np żel do intymnej który jest delikatny. Służy mi jako szampon, żel pod prysznic i do mycia twarzy, pomijając oczywiście jego główną rolę do intymnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no wlasnie, a ja nigdy walizki nie mialam zawsze sie pakuje w sto toreb:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ciuchy roluję - więcej się zmieści w walizce :)
    Biorę zdecydowanie mniej kosmetyków niż Ty - urlop to urlop, również od mocniejszego makijażu :)
    Szczerze mówiąc nigdy nie robiłam listy. Ale czasami przygotowuję sobie gotowe zestawy - wiem co z czym mogę połączyć i wtedy mniej muszę ze sobą zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. czegoś takiego było mi trzeba! :D zawsze mam problem z pakowaniem na krótkie, kilkodniowe wyjazdy :D listę zapisuje :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie za kilka dni wyjeżdżam na taki krółtki wyjazd, więc idealnie trafiłaś z tym postem!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i megaprzydatne porady👍☺
    Ubrania,buty i kosmetyki typu żel pod prysznic,balsamy do ciała czy szampon i odżywka do włosów pakuję do walizki☺
    A kosmetyczkę,tablet,perfumy,ładowarki i powerbank do torebki☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. The way you organize everything is great
    Gros bisous

    http://gallech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie wiem czy mam metody na pakowanie, ale jesli bede miala to może powstanie jakaś notka o tym u mnie na blogu. Świetna lista, bardzo mi się przyda jak będe sie pakowala na wyjazd za 2 tygodnie :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie masz zoorganizowane pakowanie ! Świetnie ! Ja jak byłam młodsza lubiłam się pakować, ale chyba starość mni dopadła bo już tego nie lubię :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne patenty! Ja takżę, zawsze robie sobie liste :D
    ----
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomocny post :)
    rewelacyjny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. listy co wziąć na wyjazd są bardzo pomocne <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety zawsze zabiorę za dużo ciuchów! ;) na wakacjach przebieram się jakieś 3 razy do dnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. hi, ım a new follower on your blog from gfc ... ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger