sierpnia 26, 2017

Zawsze online - co daję nam powerbank? 2w1

Hej, chyba nie muszę nikomu tłumaczyć czym jest Powerbank. W dzisiejszym świecie każdy chcę być na bieżąco ze światem online (oczywiście nie mówię tu o osobach starszych, chociaż teraz nawet ten przedział wiekowy dopasowuję się do współczesnego świata). 

Czy Powerbank musi być nudny i wyglądać jak klocek? Oczywiście, że nie! Mamy teraz mnóstwo rozwiązań, aby nasza przenośna ładowarka nie wyglądała jak milion innych. Możemy zakupić nawet Powebanka z dodatkową funkcją niż same ładowanie telefonu. Co jest świetnym patentem dla każdego gadżeciarza. 


PO CO MI POWERBANK?

Jasne, wydaję się rzeczą zbędną na pierwszy rzut oka. No bo przecież i tak trzeba go ładować tak samo jak telefon... sama też tak myślałam. Tylko, że mogę mieć go zawsze przy sobie i zawsze mogę go użyć. Nie muszę szukać gniazdka, ładowarki. Mogę sobie spokojnie podłączyć telefon do Powerbanka i po prostu go naładować. Mając przy sobie taki sprzęt możemy być spokojni o nieprzewidziane sytuacja, takie jak na przykład rozładowanie baterii w najmniej odpowiednim momencie. Poza tym taki gadżet przydaję się w szkole, na studiach, w pracy, podczas jazdy samochodem, autobusem czy pociągiem; na wypadach nad jezioro, piknik, grzyby, ryby i można byłoby tak wymieniać do nieskończoności.

Power bank daję nam pewnego rodzaju stabilizację. Nie musimy się martwić, że będziemy mieli rozładowany telefon w ważnych dla nas sytuacjach, o ile oczywiście, będziemy mieli przy sobie Powerbank z naładowaną baterią.

słaba bateria w telefonie

Powiem Wam, że jest ze mnie taka mała Gadżeciara. Nie ukrywajmy, lubię takie ciekawe rozwiązania. Nie byłabym sobą, gdybym miała zwyczajnego Powerbanka, dlatego zaopatrzyłam się w ładowarkę przenośną Power Bank marki Beeyo z LUSTERKIEM. Moim zdaniem to świetne rozwiązanie dla każdej kobiety. Która z nas nie lubi takich połączeń: gadżet, Powerbank i lusterko w jednym. A ile miejsca zaoszczędzamy w torebce, plus kilka zastosowań. Bardzo lubię funkcjonalność i wiele zastosowań jednej rzeczy.


Koszt takiego Power banka to ok. 80 zł na stronie IZIGSM. Z jednej strony może się to wydawać sporo, ponieważ na pewno widzieliście w sklepach takie Powerbanki za 10/20 zł. Jednakże trzeba uwzględnić w nich to, że musimy ich moc podzielić przez 2 a nawet 3 razy, ponieważ takie produkty mają to do siebie, że dużo mocy po prostu tracą. Mamy też Powerbanki za kilkaset złoty, "markowe". Myślę, że taki zakup za kilkadziesiąt złoty jest najlepszym rozwiązaniem, kiedy mamy troszkę odłożonych pieniędzy i szukamy czegoś w miarę przystępnego. Z własnego doświadczenie poradzę Wam tylko tyle, że warto zaopatrzyć się w taki sprzęt, ponieważ bardzo ułatwia życie.

Ten Powerbank posiada czas ładowania do 5 godzin i jest o pojemności 3000 mAh. Nie jest to dużo, ale na początek jest w sam raz, wiadomo płacimy tu trochę więcej za sam design tego urządzenia. Standardowa bateria w telefonie ma od 2000 do 2500 mAh (miliamperogodzin). Fajne jest to, że mamy malutkie diody, które pokazują stan naładowania Powerbanka.


Było o plusach urządzenia, to teraz warto wspomnieć o jego mankamentach. Zapewniane diody przy lusterku, które możecie zauważyć tu KLIK - są znikome, jak widać na moim zdjęciu powyżej. Chyba sami widzicie, jak się one od siebie różnią. W cenie 80 zł moglibyśmy mieć o wiele więcej mAh, jednakże coś za coś - albo gadżet i bateria na jedno naładowanie telefony do maksimum albo o wiele więcej mocy w mało atrakcyjnej obudowie. Ja zdecydowałam się na ten model z prostego powodu - jest funkcjonalnie, ładnie, nowocześnie. A bateria w zupełności mi odpowiada, przecież na cały dzień nie zużyję aż tak dużo baterii. Myślę, że na razie takie rozwiązanie mi wystarczy. 

MAM DLA WAS KOD RABATOWY: 326689 (jest on aktywny do końca tego roku)


Macie takie gadżety? Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Piszcie w komentarzach, chętnie przeczytam. Pozdrawiam.

37 komentarzy:

  1. Powerbank, zwany przeze mnie wiaderkiem z prądem, ładny gadżet z lusterkiem. Ja kupiłam swojego, kiedy jeszcze nie były tak modne, a więc mam typowy klocek, ale za to na długo bardzo mi starcza :D
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ciekawie! Ja mój powerbank dostałam na święta, a drugi wygrałam w konkursie. Moja siostra ma jednak połączony z głośnikiem bluetooth, co również jest fajnym rozwiązaniem :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Powerbank to świetna sprawa zwłaszcza w sytuacjach, kiedy rozładuje nam się telefon ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powerbanki są bardzo dobrym wynalazkiem XXI wieku. Naprawdę. Ale twój powerbank mnie zachwycił! Jest taki uroczy i również pożyteczny pod względem lusterka !
    Obserwuje :) pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powerbank to super sprawa! jestem jednak życiową ciapą i zawsze zapomnę go albo zabrać albo załadować :P

    PS. też używam tego matowego błyszczyku z Lovely, uwielbiam wszystkie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe rozwiązanie, świetny pomysł gdy podróżujemy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja nie wyobrażam sobie życia bez Powerbanku ☺
    Chyba się skusze na ten model który ty masz bo jest super 😍💞
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam power bank i na dłuższe wyjścia z domu zawsze idzie ze mną ;) Na krótkie wyjścia nie mam potrzeby zabierać.

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetny gadżet, mój syn ma i chyba my sobie także kupimy, ten twój jest super, naprawdę:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrzebowałam, aby bateria w moim telefonie przetrwała kilkunasto- albo i kilkudziesięciogodzinną podróż busem, więc zaopatrzyłam się w powerbank, choć ostatnio zauważam, że nie jest to gadżet niezbędny do mojego funkcjonowania, gdyż zawsze przed wyjściem staram się mieć telefon z takim poziomem baterii, aby starczył do ewentualnego powrotu, a jak się rozładuje... to trudno. Przeżyję i to :) Twój powerbank-lusterko fajny, ale nie jestem aż taką gadżeciarą i mój jest zwykłym klockiem. Wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, wspaniały blog;-)
    W wolnym czasie zapraszam i zachęcam do komentowania i udzielania swoich opinii; justynaax.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w domu dwa power banki i jakoś za specjalnie z nich nie korzystam. No, ale lepiej mieć możliwość awaryjnego naładowania telefonu :) Szczególnie teraz, kiedy przez Polskę co i rusz przechodzą gwałtowne burze, które wiążą się z częstym brakiem prądu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się pomysł z połączeniem lusterka i powerbanka. Planuję w najbliższym czasie zakup takiego sprzętu.
    http://dzejka.blogspot.com/2017/06/hope-is-waking-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  14. This is so cool. I love it! It would make things so much easier.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten jest świetny ja mam zwykły i ostatnio mi uratował życie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam takiego zwykłego, małego powerbanka i już jakiś czas temu zastanawiałam się nad zakupieniem czegoś porządniejszego, ale jakoś cały czas to odkładam.
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow takiego powerbanka to jeszcze nie widziałam :D super opcja!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi by sie w sumie przydał heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam powerbank dodatkowo na baterie słoneczne. Dla mnie to najlepsze i najbardziej opłacalne rozwiązanie :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny tylko ze w moim przypadku przydał by mi sie w postaci kalkulatora 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam zawsze przy sobie powerbank. Nie wyobrażam sobie życia bez telefonu, tym bardziej że sprawy służbowe tego wymagają. Poza tym bałabym się, że stanie się coś ważnego a ze mną nie będzie kontaktu :O

    http://decouvrirmaliberte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post , ja nie wyobrażam sobie żadnej dłuższej podróży bez powebanka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam powerbanka z tej strony, już wiele razy pomógł mi w awaryjnych sytuacjach :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post! Ja sama nie posiadam powerbanka, ale już widzę potrzebę haha Niestety taka jest rzezywistość :) Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam i byłoby mi bardzo miło. Pozdrawiam, XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł, żeby połączyć lusterko i powerbank w jedno urządzenie. :) Mam powerbank, ale z niego nie korzystam, ponieważ nie użytkuję zbyt intensywnie mojego telefonu i pamiętam, by naładować go wieczorem, gdy poziom baterii jest już niski. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealny powerbank i świetny post :)
    Powerbank jest naprawdę przydatny, bo bateria szybko się wyczerpuje , tym bardziej jak uzywamy telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam na co dzień, bo zawsze mam gdzie naładować telefon, ale na pewno to użyteczna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda bardzo fajnie :)
    Ja nie używam powerbanku. Zawsze mam ze sobą ładowarę, zawsze mam załadowany telefon na jakieś dłuższe wyjazdy no i mam ładowarkę samochodową.

    OdpowiedzUsuń
  29. Powerbank to bardzo przydatne urządzenie, a ten jest świetny ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, genialna sprawa! ;)
    Chyba, aż się przejdę stacjonarnie do tego sklepu, bo z tego co widzę, to sklep mieści się prawie u mnie, w Limanowej ;)
    Kto by pomyślał, jaki przypadek :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam, że wygląda świetnie! Ja jednak ich nie używam. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Power Bank z lusterkiem to faktycznie super pomysł. ;D Sama nie pomyślałabym, że takie produkują.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale fajny powerbank, mój jest złotą kostką, na podróże mega się przydaje :D kiedyś miałam taki tańszy to zaraz się zepsuł, więc warto zainwestować w coś pośredniego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger