grudnia 09, 2017

Płyn micelarny DERMEDIC

Cześć! Dawno mnie nie było tutaj, ale jest to związane z dość poważnymi problemami technicznymi. Nadal się z tym borykam, ale jest już dużo lepiej i mogę napisać dla Was ten post. Dziś chciałabym podzielić się z Wami recenzją na temat płynu micelarnego od DERMEDIC.

Hydrain3

Płyn micelarny H2O 200 ml

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik
  • Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry
  • Nie zatyka porów i nie pozostawia filmu na skórze
  • Nie podrażnia oczu
  • Przebadany okulistycznie
  • Hypoalergiczny
Przeznaczony jest przede wszystkim do skóry odwodnionej; cery suchej i bardzo suchej. Zalecany jest do codziennego oczyszczania wrażliwych okolic oczu i twarzy. Również dla osób nietolerujących tradycyjnych sposobów demakijażu.


MOJA OPINIA: płyn ten stosuje już od jakiegoś czasu, jest bardzo wydajny. Zazwyczaj mam problem z doborem odpowiedniego płynu do demakijażu. Często podrażniają moje oczy, dlatego używam jednego, sprawdzonego. Hydrain to kosmetyk, który nie podrażnia, nie uczula. Jest przebadany okulistycznie i dermatologicznie, co przy tego typu kosmetykach jest bardzo ważne. Przy aplikacji na wacik trzeba uważać, ponieważ otwór jest dość dużo i możemy przesadzić z jego ilością. Buteleczka jest prosta, zamykana na "klik". Twarz po jego użyciu pozostaje nawilżona i świeża, co bardzo działa tu na plus. Myślę, że przy najbliższej okazji sięgnę po niego ponownie i zagości w mojej kosmetyczce na dłużej. 


A Wy czego używacie do zmywania makijażu? Stosowaliście ten płyn?
 
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Nareszcie wróciłaś 😘
    Oby ten problem techniczny zniknął jak najszybciej ☺
    Płynu nie używałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tego płynu. Do oczyszczania twarzy używam płynu micelarnego z Eveline Cosmetics. :) Fajnie, że się odezwałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego płynu nie znam, ale mogę poznać :)
    Bardzo fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro nie podrażnia oczu to chyba muszę go wypróbować, bo moje dotychczasowe mleczka i płyny do demakijażu powodowały że wyglądałam jak gdybym płakała godzinę - oczy zwężone, zaczerwienione, szczypią... ajj.

    Zapraszam na nowy post o ... Muminkach! :-)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kosmetyk, ale moim nr 1 jest z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zmywam makijaż płynem micelarnym, ale tego akurat nie używałam ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam płyny micelarne, obecnie stosuje tylko i wyłącznie z Garniera różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli z tego co piszesz dobrze jest jego kupić!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!
    Bez technicznych problemów!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam ostatnio nad zakupem tego płynu, ale jednak zdecydowałam się na ten z Mixy. Trochę za wysoka cena jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby problemy techniczne już się nie powtarzały i aby udało Ci się znaleźć ich rozwiązanie! Miałam w swoich rękach tylko jeden płyn micelarny i nie zostałam fanką tego typu produktów. Chociaż jeden, to zdecydowanie zbyt mało, aby zrażać się do całej grupy. Ale jednak wolę mleczko do demakijażu. :D

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wróciłaś :)
    Nie używałam tego płynu, moim ulubionym jest z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger