sierpnia 18, 2017

W ROLI GŁÓWNEJ... zapach GLANTIER - o tym jak przedłużyć trwałość naszych perfum?



Cześć Kochani! Nie wiem jak Wy, ale ja miałam straszny problem z trwałością perfum, jakie stosowałam na swoje ciało. Zawsze myślałam, że tylko drogie perfumy utrzymają się na ciele naprawdę długo. A tak naprawdę wcale tak być nie musi. Wystarczy zastosować kilka prostych trików, aby cieszyć się pięknym zapachem naszego ciała. Dlatego tak ważne jest aby wiedzieć jak odpowiednio "nakładać" na siebie zapachy. 

Prostym przykładem tego jak ważną rolę odgrywa w naszym codziennym życiu zapach, jest relacja - teraz coraz bardziej popularna - internetowa. Piszecie z kimś tygodniami, zachwycacie się tą osobą. Nagle nadchodzi dzień spotkania. Nerwy, chcemy się jak najlepiej zaprezentować. Makijaż, włosy, buty, ubrania no i perfumy. Zastanawiamy się nad zapachem, nad trwałością. Ale zastanawiałeś się czemu? Czy zdawaliście sobie sprawę z tego, że potrafimy odrzucić osobę z którą mieliśmy dobry kontakt przez internet tylko (lub aż) dlatego, że jej zapach nam nie odpowiadał? A czy zauważyliście, że dany zapach czasem lepiej pachnie na innej osobie, niż na Was? Tak jest, ponieważ każdy z nas pachnie trochę inaczej i współgra inaczej z danym zapachem perfum.

perfumy na szyję

 MOJE TRIKI NA PRZEDŁUŻENIE TRWAŁOŚCI ULUBIONEGO ZAPACHU PERFUM
  1. Moim najlepszym sposobem na przedłużenie perfum, jaki dotąd odkryłam jest posmarowanie ciała balsamem lub kremem (najlepiej użyć bezzapachowego kosmetyku do nawilżania ciała), a później popsikanie się perfumami. Dzięki temu zapach utrzyma się na nas przez długi czas i nie będziemy musieli obawiać się krótkotrwałością ulubionego zapachu. Perfumy lubią dobrze nawilżoną skórę. Dobrze sprawdza się tu także wazelina.  
  2. Bardzo ważne jest to, w jakim miejscu stosujemy zapach. Aby uwolnić nuty serca i bazowe należy zaaplikować perfumy w miejsca, w których wytwarza się ciepło. Najlepsze do tego są: skronie, szyja, nadgarstki, miejsca za uszami. 
  3. Dobrą przystanią dla perfum są włosy. Wystarczy spryskać odrobinę na końcówki, ale nie polecam do częstego użytkowania takiego triku. Raz na jakiś czas natomiast nie zaszkodzi. 
  4. Ważne jest to aby nie rozcierać perfum np. na nadgarstkach. Lepiej poczekać kilka sekund aż same się wchłoną w naszą skórę.

Do swojego testu użyłam perfum GLANTIER. Używałam ich bez powyższych trików i z tymi patentami. Chciałabym się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami.

Firma ta specjalizuję się w odpowiednikach znanych nam marek perfum, zachowując przy tym atrakcyjną cenę. I tak możemy znaleźć tu między innymi odpowiedniki: Chanel, Celine Dion, Giorgio Armani czy Hugo Boss. Ja testowałam zapach kwiatowo-owocowy, odpowiadający Celine Dion o numerze 406 - koszt za 50 ml wynosi 49 zł. Najbardziej wyczuwalne nuty to: kwiat pomarańczy, drzewo sandałowe, róża.

recenzja perfum glantier

Nuty głowy: kwiat pomarańczy, gardenia tahitańska, żółta róża
Nuty serca: konwalia, czerwone jagody, fiołek, jaśmin
Nuty bazy: drzewo sandałowe, ambra, piżmo, białe drzewa

W zależności od intensywności i trwałości składników możemy wyodrębnić trzy nuty zapachowe perfum: nutę głowy, serca i bazy. Nuta głowy to nuty zapachowe, które wyraźnie wyczuwamy jako pierwsze, a które odparowują najszybciej, są wyczuwalne od kilkunastu minut do godziny. Nuta serca to sam środek zapachu perfum, to ta nuta najlepiej określa całość kompozycji i nadaje perfumom charakteru, utrzymuje się na skórze do kilku godzin. Nuta bazy to tło zapachu, nazywana jest też nutą podstawową - zawiera najcięższe składniki, które są uwalniane najwolniej, świadczy o głębokości i trwałości zapachu, jest wyczuwalna do kilkunastu godzin na skórze oraz nawet do kilku dni na ubraniach.


Zamawiając ten zapach przez internet obawiałam się, że nie trafię w swój gust zapachowy. Na szczęście strzeliłam w dziesiątkę, ponieważ ten zapach jest bardzo ładny: delikatny, subtelny i co najważniejsze nie jest za słodki. Co do samej trwałości tych perfum to stosując wszystkie "wzmacniacze trwałości" perfumy bardzo ładnie współgrały z moim ciałem. Bez stosowania "wspomagaczy" zapach nie wytrzymywał tak długo, dość szybko się ulatniał, ale myślę, że nie jest problemem zastosować do niego kilka trików i już można się cieszyć nim o wiele dłużej, jednak w ciągu dnia dobrze jest uzupełnić zapach, ponieważ nie jest aż tak trwały. Nad opakowaniem nie będę się rozpisywać, ponieważ sami je widzicie - jest po prostu proste i schludne. Warto też wspomnieć że jest to woda perfumowana, a nie perfumy, dlatego zapach może utrzymywać się krócej od perfum, ale wciąż długo i przy tym jest tańszy.


Miłym dodatkiem są próbki najlepszych zapachów dla Niej oraz dla Niego. Ja już mam swoich ulubieńców; po jednym z każdej serii. Jednak muszę zaznaczyć, że wszystkie z bestsellerów przypadły do mojego gustu. Muszę przyznać, że ciężko znaleźć tu jakiś brzydki zapach. Oczywiście każdy ma swój gust zapachowy i dla jednego to co ładnie pachnie, może okazać się totalnie nie w guście. Dlatego fajnie, że do każdego zapachu przypisany jest jego droższy oryginał.




A co Wy uważacie na temat tańszych odpowiedników drogich perfum? Czy jest to dla Was już przesada (coś niedopuszczalnego), a może dogodny, tańszy zamiennik? Jestem ciekawa Waszych opinii. Jakie macie swoje triki na dłuższą trwałość ulubionych zapachów?

Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. This is so inspiring! I love the post:)
    Soslu Badem by Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe porady, o trikku z włosami nie miałam pojęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem co sądzić o takich odpowiednikach.
    Nie wiem jak pachną.
    Zazwyczaj kusiłam się na klasyczne perfumy, które lubię.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam zdania na ten temat aczkolwiek parę osób jest zadowolonych z takich zamienników ☺
    Ja chyba raczej bym się nie zdecydowała😊
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, że do osoby może nas zniechęcić zapach, bo jeśli jej zapach nas drażni(nie mówię o niepożądanych )to zaczynamy tej osoby unikać.
    Z zapachami z perfumerii jest różnie, kupiłam drogi zapach w promocji i okazał się nietrwały, a odwrotnie, całkiem niedrogi utrzymywał się cały dzień...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nigdy nie zastanawiałam się jak przedłużyć trwałość perfum, ale dzięki Twoim radom mam nadzieję, że od teraz zapach, którego użyję utrzyma się tak długo jak będę tego chciała! Super ten pomysł z kremem/balsamem. Już jutro tak zrobię!
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko o nich czytałam, ale chętnie bym sprawdziła zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jeden perfum tej marki i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi ciekawie :) mi od zawsze zapachy kojarzyły się m.in. z osobami, więc rozumiem o czym mowa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisany post <3 miło się czyta :) super blog, obserwuję i będę wpadać częściej :) zapraszam na mojego bloga ;) http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś kupowałam takie zamienniki bo mnie po prostu nie było stać na oryginalne perfumy.Z trwałością perfum bywa różnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam,że tak można przedłużyć trwałość zapachów. Na pewno będę stosowała ten trik z balsamem do ciała. Zawsze właśnie rozcierałam zapach na nadgarstkach. Nic nie mam do takich zamienników. Sama mam jeden zamiennik, ale jeszcze go nie testowalam. Dużo zależy od tego jak długo się utrzymuje zapach takiego zamiennika, bo w niektorych przypadkach może być calkiem długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zdołałam pomóc :D. Obyś cieszyła się teraz dłużej ulubionymi zapachami :D

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe jest to, co napisałaś. Do porad z pewnością się zastosuję. ;)
    Ale co do zamawianie perfum przez internet, to jednak bym się obawiała, bo nawet słowny opis produktu nie jest w stanie przekazać naprawdę zapachu.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale tu mamy dopisane odpowiedniki - co może bardzo pomóc. Jednakże najlepiej jest zamawiać sprawdzone zapachy :D.

      Usuń
  14. Nie przepadam za perfumami. Zwykle mnie duszą.

    OdpowiedzUsuń
  15. To się nazywa rzetelna recenzja!
    Zawsze psikam na włosy i to rzeczywiście działa :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa docenienia, tak ten trik jest super :D Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Fajne te triki na przedłużenie trwałości perfum!

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mji się te triki i z pewnością skorzystam.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam nic przeciwko odpowiednikom, natomiast musiałabym sprawdzić na własnej skórze aby wiedzieć czy to jest to czego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super są te triki z włosami! Nawet nie wiedziałam tych rzeczy :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że trafiłaś z zapachem. Mnie niestety, ciężko zadowolić pod tym względem, dlatego wybór perfum to dla mnie prawdziwa katorga ;)
    Z trików staram się zawsze korzystać.

    Zapraszamy - LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem przeciwniczką tańszych imitacji droższych perfum - jak ktoś takie lubi to nie moja sprawa, ale ja sama nie używam - wyczuwam sztuczność w podrabianych zapachach które znam i nikt mi nie wmówi, że to oryginał (sama nigdy takich nie używałam, ale w liceum moja koleżanka takie sprzedawała).
    Na trwałość moich perfum nie narzekam, ale niektóre triki wypróbuję i chyba przestanę je rozcierać na nadgarstkach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super triki. :) Nie mam nic przeciwko tańszym perfumom, czasem pachną nawet ładniej niż te z najwyższej półki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie używam perfum, męczy mnie ich zapach i nie lubię nic na sobie czuć.
    Kiedys moja mama zajmowała się FM i mieli w swojej ofercie odpowiedniki tańszych perfum i też ludzie byli zadowoleni z trwałości :)
    Bardzo ciekawy post, pomimo tego, że nie jestem fanką perfum, bardzo fajnie go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post!
    Do you want to follow each other, if you do, follow me, and tell me in the comments on my blog, so I can follow you back!
    kisses
    https://darijadujovic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Musze spróbować tych sposobów na przedłużenie zapachu perfum! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger