sierpnia 19, 2017

Mały gest - duży uśmiech.


Cześć Kochani! Na pewno każdy z Was wie, jak ważne są w naszym życiu słowa i gesty. Możemy nimi zranić, ale też sprawić nieopisaną przyjemność i radość. Dziś właśnie chciałam poruszyć ten drugi, lepszy aspekt słów i gestów. Tak naprawdę wiele nas to nie kosztuję, a widziana radość drugiej osoby to najlepsza zapłata. Czasem wystarczy coś drobnego, a sami wiecie, jak to na nas działa, pobudza do działania. 

Uwielbiam niespodzianki, zwłaszcza te spontaniczne. Kocham dostawać kwiaty. I właśnie kilka dni temu dostałam taki piękny bukiet czerwonych róż od Ukochanego. Uwielbiam dostawać takie prezenty, a taki gest poprawia mój humor na długo. Pomimo tego, że jesteśmy razem już dwa lata (prawie dwa lata) to nadal mój chłopak stara się aby nasza miłość wyglądała tak jak na początku. Jednakże aby związek był udany muszą starać się obie strony i sama też robię mu takie spontaniczne niespodzianki, bo każdy facet także lubi być doceniany. Ja należę do osób, które bardziej kochają dawać prezenty niż je dostawać, ale dostawanie też jest równie miłe.


Takie gesty pozwalają dać sygnał drugiej osobie, że się o niej pamięta, że się stara, chcę się dla niej dobrze i dba o to by była szczęśliwa. Same słowa pozwalają wiele zmienić, to jak się do kogoś odnosimy, czy mamy szacunek do drugiej osoby. I powiem Wam, uważajcie na słowa jakie wypowiadajcie. Nie rańcie swoich najbliższych. Powiedzcie im czasem coś miłego, co poprawi ich dzień, a ten na pewno stanie się lepszy i doda im skrzydeł. 

Pozdrawiam Kochani!

59 komentarzy:

  1. Ale piękne róże ^^ Takie prezenciki zawsze poprawiają nastrój :D

    MÓJ BLOG

    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że oboje lubicie sprawiać sobie takie niespodzianki. :) To zawsze pozytywnie nastraja.
    A róże wyglądają naprawdę pięknie!
    Pozdrawiam
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej, niektórzy nawet twierdzą, że każdy dzień powinno sie traktować, jakby był świętem. Tak niewiele trzeba, by wywołać uśmiech, a nawet drobiazgi czasem więcej znaczą, niz drogie upominki...
    Piękne róże :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym postem w 1000%☺
    Przepiękne kwiaty😍
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O śliczne kwiaty. Zgadzam się z tobą bo najmniejszy gest jest bardzo uroczy. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak, takie gesty zawsze wywołują na naszej twarzy uśmiech i ciepełko w serfuszku
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny bukiecik! Piękne kwiaty.
    Z chęcią bym przygarnęła takie kwiatuszki.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kwiatki ja bardzo lubię dostawać zawsze to jakiś fajny gest co poprawi nastrój :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet taki niewielki gest ze strony drugiej osoby może nas bardzo uszczęśliwić! ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie nie jestem w związku, ale nawet w przyjaźni, czy też rodzinie muszą starać się obie strony o tą relację :) pozdrawiam serdecznie piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny bukiet, właściwie przypomniałaś mi ,że ja dawno niczym nie zaskoczyłam mojego ukochanego. Musze coś wymyślić :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie drobne gesty zawsze dobrze wpływają na szczęście w związku. Starać się trzeba zawsze, niezależnie od stażu związku :) To zwyczajnie miłe, gdy ktoś chce nam sprawić radość

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kwiaty. Drobny gest, a cieszy :)

    https://olagarcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie niespodzianki są cudowne! Piękne kwiaty dostałaś :)

    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze warto zaskakiwać ukochane osoby, przepiękny bukiet:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te najmniejsze gesty są właśnie najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Małe gesty są cudowne :)

    https://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz całkowitą racje. W życiu nie chodzi o pieniądze, ale o zachowanie, pisząc w skrócie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie gesty płynące prosto z serca naprawdę potrafią wywołać uśmiech na twarzy! Cudownie jest mieć taką osobę, której na nas zależy, która dba o nasze szczęście i cieszy się nim wraz z nami! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne róże i oby więcej takich dni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czytałam z zapartym tchem :)
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także uwielbiam kwiaty ;) zresztą chyba jak każda kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku piękne róże.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne róże, uwielbiam dostawać kwiaty <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Such lovely advice and pretty roses.
    These are the kind of surprises that mean so much.
    I just followed your lovely blog (#970). Hope you follow back and let's stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W końcu która kobietka nie lubi dostawać kwiatów... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny bukiet kwiatów:)
    Masz rację, obie osoby muszą dbać o miłość.

    OdpowiedzUsuń
  28. mój jakoś nie za bardzo lubi kupować kwiaty, częściej książki mi daje w prezencie. ;) chociaż kwiaty też zawsze chętnie przyjmuję, bo tak pięknie się prezentują. :) i o wiele milej jest w domu, gdy w wazonie stoi jakiś piękny bukiet. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Małe i spontaniczne gesty są najlepsze. W miłości trzeba się nie tylko starać, ale i doceniać tę drugą osobę, bez tych kilku czynników nie ma szans na zbudowanie dobrego i trwałego związku :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Najszczęśliwsza kobieta to tak, która dostaje kwiaty! :D
    Świetnie napisane ;)
    Pozdrawiam ciepło - pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bukiet roz nie jest takim malym gestem :) Ale kwiaty piekne!
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam dostawać kwiaty czy inne małe niespodzianki. Jednak najwięcej satysfakcji daje mi uszczesliwianie innych.

    Pozdrawiam
    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kwiaty! :) Dobrze jest czasami zrobić małą niespodziankę bliskiej osobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę! Ja od swojego faceta kwiaty dostałam może z 3 razy w życiu, a jesteśmy razem już prawie 3. lata :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne róże. Miłość kwitnie. Tym razem dosłownie... Choć w przenośni pewnie też :) Mój Ukochany pisze do mnie listy :) Plastycy mają to do siebie, że lubią bawić się artykułami papierniczymi, więc zamiast kwiatka potrafi być origami :)

    Pozdrawiam cieplutko, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie akurat kwiaty nie cieszą (najbliżsi to wiedzą :D), ale fajnie dostawać miłe niespodzianki, więc u Ciebie prezent był jak najbardziej trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz rację, to bardzo ważne aby pielęgnować związek na każdym jego etapie i pamiętać o małych rzeczach, które wywołują uśmiech na twarzy drugiej osoby ;)
    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam dostawać kwiaty, nawet jedną małą rożyczkę tak po prostu bez okazji ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  39. hhehheheheh o cos innego w końcu :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Czerwone róże <3 Ale szczęściara :D
    https://ssalexblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowne kwiaty! Ja tez uwielbiam dostawać róże! Małe getsy a cieszą najbardziej1
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post :)
    http://paznookciowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. To bardzo ważne, aby starać się cały czas. Ja jestem z Moim już 5 lat, ale prezenty bez okazji nadal sobie dajemy. Nawet drobnostki potrafią poprawić humor, choć też wolę dawać niż dostawać :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niby taki drobny gest a cieszy.
    Piękne te Twoje róże i gratuluję takiego dobrego związku.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy jestem jedyną osobą, która nie lubi dostawać kwiatów? Doceniam to i uważam za miły gest, ale jednak w moim przekonaniu jest to dość niepotrzebne.
    Niemniej dobrze, że Twój ukochany cały czas o Tobie pamięta i robi Ci takie miłe niespodzianki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Oh wow these pictures are so pretty! This is so unbelievably cute! Palazzo Pants are such kind of pieces for head turners that you need no extra peppiness to complement your complete attire. You can also buy online palazzos and can pair them up with contrasting tops, shirts and kurtis.

    OdpowiedzUsuń
  47. To nie świąt schodzi na psy to my schodzimy. Dlaczego opublikowała Pani zdjęcie dziecka . ? To jest właśnie schodzenie na psy. Moją prywatność zachowana,cudzą mam gdzieś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym pości nie umieściłam żadnego zdjęcia dziecka. Poza tym nie jestem jakąś gwiazdą abym aż tak chroniła swoją prywatność. Może mi Pani wierzyć lub nie, ale wiem co mam zachować dla siebie, a co mogę publikować na blogu, który opowiada o mnie i moim życiu. Opiera się też między innymi na zdjęciach. Także nie widzę w tym nic złego. Bez przesady.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger