sierpnia 23, 2017

CHRZEST


Cześć Kochani! W niedziele, poza tym że stresowałam się praktykami, byłam też na chrzcinach. To pozwoliło mi zapomnieć trochę o nerwach. Chrzczona była Kornelia - córeczka brata mojego chłopaka. Mój ukochany jest chrzestnym starszej dziewczynki - Laury, do której mam słabość, cudowne dziecko. Po części czuję się także jej chrzestną i uwielbiam ją rozpieszczać. Nigdy wcześniej nie widziałam spokojniejszego dziecka niż Kornelia - zero płaczu. Normalnie Aniołek. W kościele, tego dnia były aż cztery chrzty - dwie dziewczynki: Kornelia i Gabrysia oraz dwóch chłopców: Michał i Staś. 

Na prezent dla dziewczynek postawiliśmy na mały bukiecik i paczkę z Kinder Niespodziankami dla Laurki oraz wózeczek z kwiatkami no i "koperta" oczywiście dla Kornelki. Jestem zdania, że jeśli jest już więcej rodzeństwa, w tym przypadku dwie dziewczynki to jeśli się robi prezent to trzeba zrobić go podwójnie aby to drugie nie czuło się zapomniane. A uśmiech takiego dziecka jest nie do opisania. 


Zauważyłam, że w dzisiejszych czasach imiona dla dzieci są przeróżne od takich starszych, jak np. Staś do bardziej nowoczesnych - jak Kornelia; przez przedziwne do tradycyjnych. Jest szeroki wybór, rodzice mogą poszaleć. Mi bardzo podoba się imię: Marcelina, Rozalia, Gabriela, Antoni, Franek, Filip, Kacper.

A jakie imiona i czy Wasze Wam się podobają?  

Pozdrawiam!

47 komentarzy:

  1. Masz rację , gdy daje się coś jednemu dziecku trzeba pamiętać również o jego rodzeństwu. Widzę ,że teraz jest moda na tradycyjne polskie imiona-ja już potomstwa nie planuję więc rolę wybierania zostawiam córce :-) Wózeczek z kwiatami jest słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post! Photos are apsolutely amaizing! *-*
    Hope You'll click on links which are in my last post and if you want that we follow each other let me know :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wózeczek jest przecudny, no i kwiatki także:-)
    Cieszy mnie, że wracają dawne imiona, bo niedawno jeszcze rodzice nadawali dzieciom takie imiona, że głowa mała, w dodatku nie pasujące do nazwiska.
    Skąd w ogóle taki snobizm, żeby nadawać dzieciom imiona takie jak: Denis, Gracja, Flawiusz, Tristan itp. a nazwiska przy tym typowo polskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wozeczek z kwiatkami uwielbiam:) Jesli chodzi o imiona to bardzo podoba mi sie Marcelina oraz Oliwer :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za dzieciaki w rodzinie dałabym się pokroić ;). Poza tym wczoraj dyskutowaliśmy o imionach dla dzieci jak szpachlowaliśmy pokój i korytarz i mi podobają się np. Zofia, Wiktoria, Michalina, Alicja, Kasia, Nikola, Alina, Ania, Maja - a dla chłopców Michał, Dominik, Błażej, Szymon, Piotr, Patryk i kilka innych ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam swoje imię nawet lubię ;) Ten wózeczek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam chyba takich naprawdę ulubionych imion, ale wolę takie bardziej klasyczne - nie lubię takich na siłę zalgieńszczanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama słodycz. Piękne zdjęcia. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga, za co będę bardzo wdzięczna. Serdeczne pozdrowienia <3
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  9. Również sie z Tobą zgadzam że zawsze należy pamiętać o drugim dziecku ☺
    Wózek z 😍💞
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest świetna zasada - jak robię prezent dla jednego dziecka np na urodziny to drugie dostaje jakiś drobiazg :)
    Wózeczek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli urodzę kiedyś synka to nazwę go Gabriel, bardzo podoba mi się takie imię dla chłopca. Dla dziewczynki nic nie mam upatrzonego.
    U mnie w rodzinie i wsrod znajomych również jest zwyczaj, że jeśli jest więcej dzieci, to robi się prezent dla każdego. Kieszeń nikogo nie zaboli, a dziecku jest przyjemniej i też ma jakąś przyjemność :)
    Wera

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne prezenciki, a do tego podzielam twoje zdanie, że w takich sytuacjach, gdy jest więcej dzieci, warto pomyśleć o jakimś małym prezencie dla nich, by nie poczuły się zapomniane. :)

    Mi się podoba Amelia (chociaż bardzo dużo jej ostatnio wszędzie, Zuzanna, Igor, Szymon :)

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tym, że jeśli jest rodzeństwo, to jeśli daje się coś jednemu dziecku, drugiemu też fajnie byłoby podarować jakiś drobiazg. :) Cudowne bukieciki. <3 Jestem bardzo zadowolona ze swojego imienia, rodzice się postarali! :D Bardzo podoba mi się też imię Wiktoria oraz Anastazja. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uważam, że głupotą jest dać dziecku jakieś zagraniczne imię.. to wcale nie czyni go lepszym, a bardziej świadczy o rodzicach. Może chcą się poczuć lepiej jeśli takie imię będzie nosiło ich dziecko.. ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłodka dziewczynka, a wózek z kwiatami świetny!

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi podobają się z jednej strony takie nie często używane imiona, ale też nie chciałabym dbać swojemu dziecku imienia wymyślnego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ma piękne włosy <3
    Jedyne imię, które mi się najbardziej podoba to Jakub :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałem stresa na chrzcie córki mojego brata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pamiątki i te kwiatki takie urocze :) dzieci maja w sobie dar i można zakochać się w nich od razu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne cudeńka <3 Ten biały wózeczek poruszył moje serce :) Tak to już jest, że starsze dziecko widzi prezenty dla rodzeństwa to troszkę smutno. Poza tym malutka była w centrum zainteresowania, co też na pewno sprawiło przykrość Laurce :)

    Bardzo mi się podoba imię Kornelia (mam nawet koleżankę w pracy o tym imieniu i dobrze mi się kojarzy :D), natomiast Laura to póki co dla mnie najpiękniejsze imię dla dziewczynki i tak właśnie chcę nazwać swoją córkę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wozeczke jest slodki - to prawda :-). Mysle ze tego nie odczula poniewaz szybko zajelismy ja zabawa i prezentaki z których bardzo sie cieszyla i byla w 7 niebie. To prawda dziwczynki maja ladne imiona ale bardziej podoba mi sie imie Laura. Mam nadzieje ze dasz swojej corce na imie tak jak zaplanowalas :-) lub synkowi :-).

      Usuń
  21. Słodkie maleństwo :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/stroj-dnia-biel-i-pastele.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ten wózeczek z kwaituszkami - prześliczny, a Kornelka przesłodka ;)
    zapraszam do mnie ;)
    https://lokatorkinafali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczna dzidzia! :) Zdrówka i szczęścia dla malutkiej :) Piękne zdjęcia i mega przyjemny post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, i teraz dopiero zauważyłam, że jesteś z mojego miasta! :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka słodka! Dokładnie zawsze należy dać też drugiemu dziecku, bo inaczej może być mu po prostu przykro. A co do imion, to mam tak, że jeśli nie przepadam za jakąś osobą, to nie lubię też tego imienia. Mam tak z Kacprem (choć imię samo w sobie jest ładne, ale przywołuje mi złe wspomnienia) i Oskarem. Gabriela przypomina mi o matematyczce, więc pewnie rozumiesz. Jednak bardzo podoba mi się Dominika, Kamil i Karol.
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna dziewczynka <3
    Świetny pomysł z prezentami :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten wózek jest bardzo ładny :) Ja mam problem, bo mnie większość imion się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam bydgoszczankę, ja również stąd :)
    Ładne imię dzidzia dostała, ale fajnie też że wraca się do staropolskich imion wśród Dżesik czy Brajanów :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne prezenciki. :) Co do imion, nie jestem w stanie powiedzieć, które podobają mi się najbardziej.
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdaje mi się, że jeśli chodzi o imiona trochę się pozmieniało. Wracają bardziej klasyczne, choć i nie brakuje dziwnych wynalazków. Wszystkie, które wymieniłaś są dla mnie ładne. Chociaż Staś jest fajnym imieniem dla dziecka, ale Stanisław kojarzy mi się od razu z osobą trochę starszą. Brakuje mi formy pośredniej, dla osoby młodej, czy po prostu dorosłej. Trudno to opisać, ale na przykład Michał jest fajnym imieniem na każdy etap życia. Przynajmniej tak mi się wydaje. :D Nie wiem, czy ta analiza ma jakiś sens, ale bardzo lubię zastanawiać się nad imionami. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajny jest ten wózeczek! Słodka dziewczynka
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście, odwdzięczę się

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Miło, że pamiętaliście też o drugim brzdącu, zawsze to jakaś uciecha dla dziecka jak też coś dostanie;>

    Wózeczek mnie urzekł, coś pięknego!

    Co do mojego imienia to nie jest może jakieś złe, ale zawsze dziwnie mi się wypowiada własne imię, nie potrafię tego wyjasnić, ale mówiąc o sobie wolę mówić przezwiskiem;D

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne zdjęcia :O <3

    decouvrirmaliberte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak uroczo :* Dzidzia cudna ! Mnie się Imiona Podobają Nadja, Vanessa, Jessica, Benjamin i Anakin <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Kornelia cudowne imię :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne imię dostała dziewczynka ^^ Ja mam kilka imion, które mi się podobają, jednakże nie będę zdradzała ;p Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. OMG THIS BABY IS THE CUTEST THING EVER!!

    https://justohana.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale słodka dziewczynka, urocze prezenty ;) Mi się podoba Aleksander, Kamil, Lilianna, Gabriela ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger