września 29, 2017

PROMOCJA -55% ROSSMANN NA KOLORÓWKĘ / PAŹDZIERNIK 2017. CO POLECAM KUPIĆ?


Strasznie się wkurzam, że drogerie mają tyle promocji w swojej ofercie, kiedy nie ma mnie w większym mieście i nie mogę z nich skorzystać. Rossmann to pierwsza promocja, na którą załapię się po powrocie do Bydgoszczy, na studia. Dlatego staram się śledzić wszystkie nowinki i przecieki z nią związane. Mam dla Was informacje z ostatniej chwili.


 INFORMACJE O PROMOCJI:

Promocja na kolorówkę w Rossmannie będzie trwać prawdopodobne od 10 do 19 października 2017 roku. W tym okresie kolorowe kosmetyki będziemy mogli dostać już 49% taniej, a dla klubowiczów ta promocja będzie wynosić aż -55%. Nie wiadomo jeszcze czy z promocji -55% będzie można skorzystać więcej niż jeden raz, ale podejrzewam że taka będzie zasada. Pewną informacją jest natomiast to, że z promocji -55% będziemy mogli skorzystać przy zakupie minimum 3 różnych produktów do makijażu, np. tusz do rzęs, pomadka, podkład, korektor i róż. Co za tym idzie promocja będzie obowiązywała na całą kolorówkę w jednym terminie. Szczegóły i regulamin pojawi się krótko przed rozpoczęciem promocji. O szczegółach będę informować uzupełniając ten post i pisząc Wam na moim facebooku.

CO POLECAM KUPIĆ? MOI DROGERYJNI ULUBIEŃCY.

MARKA BELL - jeżeli macie w swoim Rossmannie szafę marki Bell to zachęcam Was do przejrzenia ich asortymentu. Marka ta charakteryzuje się kosmetykami z bardzo dobrym składem oraz ceną, jak pewnie się już orientujecie. Poza tym możemy trafić na naprawdę dobre produkty. Poniżej przedstawiam Wam te, które sama już mam i z których jestem bardzo zadowolona. 


MARKA WIBO  

BANANA LOOSE POWDER - kupiłam go na ostatniej promocji w Rossmannie i jestem z niego bardzo zadowolona. Był ciężko dostępny i z tego co wiem bardzo szybko zniknął z półek, tak samo jak jego brat - puder ryżowy. Bardzo dobrze się u mnie sprawdza i jest wart uwagi, zwłaszcza na promocji. 


PALETKI DO KONTUROWANIA Z WIBO - jak pewnie widzicie na załączonym zdjęciu, wiadomo której częściej używam. Paletkę ciemniejsza - dark, zakupiłam jaką tą drugą, na promocji. Sięgnęłam po nią, ponieważ myślałam że nie ma ciemniejszego odpowiednia tej light - niestety trafiłam na tą ciemną, która kompletnie do mnie nie pasuję. Jeszcze do rozświetlacza się przekonałam, to ciemniejsze produkty robią mi plamy, są za ciemne i za pomarańczowe. Tak jak jasną wersję polecam, tak ciemniej nie.


POMADA DO BRWI - cudo do brwi z Wibo, jak widzicie tam marka przeważa w mojej kosmetyczce, a to dlatego że mają dobre ceny i świetne kosmetyki. Można trafić na perełki wśród kosmetyków kolorowych. Dostępna jest w trzech kolorach. Ja jestem blondynką i mam ocień środkowy, bałam się że najjaśniejsza będzie zbyt pomarańczowa - może macie tą najjaśniejszą, co możecie powiedzieć o jej kolorze.  


KOREKTOR 4w1 - jak widzicie opakowanie nie jest zbytnio trwałe, jednak przewędrował ze mną wiele podróży z mojego rodzinnego domu do Bydgoszczy, na studia. Podróżując cenie sobie wiele produktów w jednym. Poza tym kosmetyk dobrze się u mnie sprawdza na twarzy, cenię sobie jego wielozadaniowość.


PALETKA CIENI DO OCZU Z WIBO "GONUDE" - jest to jedna z lepszych drogeryjnych paletek, jakie miałam. Ma fajną cenę i jakość, prawie się nie osypuję i ładnie rozprowadza na powiece, do tego ładne kolory z fajną pigmentacją. Naprawdę polecam, jest dostępna w dwóch opcjach kolorystycznych.


POMADKI WIBO - Juicy Color Lipstick to pomadki o bardzo kremowej formule, może nie są bardzo trwałe, ale za to świetnie nakładają się na usta, mają piękne kolory i wspaniałe nawilżenie, prawie jak balsam do ust. Million Dollar Lips to matowe pomadki, dobrze noszą się na ustach - polecam. A ich gama kolorystyczna coraz to poszerza się o nowe kolory.


MARKA LOVELY

Pomadka z konturówką inspirowana inną, droższą to dość kontrowersyjny zakup. Jedni cieszą się tańszym zamiennikiem, inni ganią za taką podróbkę. Ja kupiłam z ciekawość, nie zawiodłam się. Jednak nie jestem fanką aż tak wielkich podróbek.


ROZŚWIETLACZ SILVER LOVELY - występuję w wersji bardziej złotej i bardziej srebrnej, ja mam wersje silver, ponieważ uważam że bardziej do mnie pasuję. Jest to piękny rozświetlacz, świetnie się rozprowadza o bardzo ładnie się prezentuję. Za małe pieniądze możecie mieć bardzo fajny produkt, w sam raz na początek przygody z tego typu kosmetykami, ale i nie tylko. Opakowanie może nie zachwyca, ale najważniejsze jest to co się w nim znajduję.


PODKŁAD BOURJOIS - jest to mój ulubiony podkład drogeryjny, który bardzo Wam polecam. W drogeriach możecie go dostać w dość wysokich cenach, na promocji macie natomiast okazję pozyskać go za połowę taniej. Na stronach internetowych możecie go kupić bardzo tanio w porównaniu do Rossmannowskich cen, dlatego nie przejmujcie się kiedy nie upolujecie go na drogerii. Najjaśniejszy odcień bardzo szybko się wyprzedaje.


PODKŁAD RIMMEL - bardzo dobry podkład, dobrze sprawdza się na twarzy, ładnie wygląda. Dla bladych osób najjaśniejszy kolor może być "ciut" za ciemny, tak jak i dla mnie, ale w lato dobrze się u mnie sprawdził na opalonej skórze. W zimę używam go z rozjaśniaczem lub nie sięgam po niego w tym okresie.


PUDER Z RIMMEL - swego czasu mój ulubieniec, zużyłam chyba z 5 opakowań. Teraz już po niego nie sięgam tak często, ostatnio już prawie w ogóle, ponieważ używam innych, ale nadal uważam, że jest on godny polecenia.  


I kolejny PUDER Z RIMMEL - co prawda sięgnął już on denka, ale cieszę się, że jeszcze troszeczkę się go zostało. W lato został przeze mnie porzucony, ale myślę, że w zimę znów się polubimy. Jest to dość ciężki puder na letnie dni, natomiast w zimę bardzo fajnie się u mnie sprawdza.


KOREKTOR RIMMEL - ja nie używam zbytnio korektorów, bo po prostu zapominam o ich kupnie. Na ostatniej promocji kupiłam aż dwa, ten zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu i właśnie jego chciałabym Wam polecić.


BAZA BIELENDA Z EFEKTEM ROZŚWIETLENIA - jest to moja pierwsza tego typu baza i bardzo się z nią polubiłam. Ładnie rozświetla twarz, nadaje zdrowego wyglądu. Nie polecam cerom tłustym, ale dla suchej - takiej jak moja - jest to świetny kosmetyk. Warto wypróbować na promocji.


MASKARA MAYBELLINE - jest to moja ulubiona maskara ostatnimi czasy. Używam tylko jej i nie wyobrażam sobie żadnej innej. Nie skleja rzęs, nie rozmazuje się, ładnie wygląda, rozczesuje rzęsy - nie mam do niej żadnych zastrzeżeń.


GEL EYELINER MAYBELLINE - rzadko używam eyelinera, ale jeśli już to sięgam właśnie po ten w słoiczku. Bardzo łatwo wykonuje mi się nim kreskę, nawet tak niewprawionej osobie jak ja. Dobrze utrzymuję się na powiece, nie rozmazuję się i nie wyciera.


KONIEC! Spora lista, ale nazbierało się tego w ciągu parunastu dobrych miesięcy. Oczywiście to, że polecam Wam te kosmetyki i u mnie się one sprawdziły - to nie znaczy, że w przypadku każdej z nas się one sprawdzą. Zaznaczam, że moja skóra należy do przesuszającej się i bezproblemowej, z tendencją do zaczerwienień.

MOJE RADY!

1. Upatrz sobie w drogerii kosmetyki, które chciałabyś kupić na promocji. Zobacz gdzie leżą, czy jest ich dużo, wypróbuj gamę kolorystyczną, dobierz odcień dla siebie w przypadku podkładów.
2. Zachęcam do spróbowania droższych kosmetyków, zwłaszcza podkładów, które można w czasie promocji nabyć dużo taniej niż zwykle. Dobrze jest zrobić sobie zapas ulubieńców, ale bez przesady. Tanie kosmetyki także warte są uwagi, ponieważ możemy kupić je za naprawdę okazyjną cenę. 
3. NIE DAJ WCIĄGAĆ SIĘ W PRZEPYCHANKI, NIC STRACONEGO W INTERNECIE MOŻESZ TEŻ TRAFIĆ NA FAJNE CENY CHCIANEGO PRODUKTU.
4. W dniu promocji wybierz się do znanego Tobie Rossmanna, gdzie wiesz co gdzie się znajduję. Unikniesz stresu i cennego czasu. 
5. Upatrz sobie wcześniej kosmetyki i zrób listę chcianych produktów. Poczytaj recenzję na ich temat abyś była pewna swojego wyboru.
6. Nie daj się zbytnio ponieść zakupom
7.  Kiedy nie ma na półkach kosmetyku, który chciałaś kupić, nie bój się o niego zapytać. Może jest jeszcze w szufladzie.

Napisałam dość długi post, jak ostatnio mam w zwyczaju, ale myślę że zdjęcia dobrze go urozmaiciły. Mam nadzieję, że przydadzą Wam się takie rady. Starałam się jak najlepiej potrafię. Ja oczywiście wybiorę się na tą promocję, ale mam z góry ustalone priorytety i mam nadzieję, że nie dam się ponieść promocji. Na pewno skuszę się na ulubiony podkład, korektor i pewną nowość Wibo. Październikowa promocja to też dobra okazja do kupienia jesiennych nowości w szafach Rossmanna. A ich dość sporo się szykuję z tego co wiem.

Dajcie znać w komentarzach czy wybieracie się na promocję i co macie w zamiarze kupić. Może coś z moich polecanych kosmetyków?

Pozdrawiam.

48 komentarzy:

  1. Juz się nie mogę doczekać aż będzie ta promocja :) z bell pilnuje kupić korektor, może weźmę też jakąś pomadę do brwi i napewno podkład healthy mix i pomadkę z Wibo milion dollar lips <3 te dwa kosmetyki to moi najwięksi ulubieńcy :*

    https://makaroni1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka przez Ciebie prezentowanych mam lub miałam, marka wibo jest całkiem dobra:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rady ☺
    Ja też bardzo lubię podkłady z Rimmela💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będę polować na coś do konturowania i pewnie będzie to właśnie paletka z wibo
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mojej liście jest właśnie puder bananowy, pomada do brwi i eyeliner z maybelline :D
    Super recenzje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego zakupiłaś - ja jeszcze na promocji nigdy nic nie kupiłam, bo zwyczajnie albo brak pieniędzy albo uważam, że mi się nie przyda lub zapominam :) ironia losu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely jest chyba moim ulubieńcem, ja oprócz pomadek i rozświetlacza, o których wspomniałaś, używam jeszcze żółtego tuszu do rzęs i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te promocje mnie wykończą :D Chyba kupię sporo rzeczy z Wibo i Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniałaś mi o pudrze bananowym z Wibo! Pamiętam, że kiedyś na niego polowałam, ale bezskutecznie. Może tym razem mi się uda i będzie szerzej dostępny. Wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę paletę z Wibo, jest całkiem fajna :) co do promocji, pewnie jak zwykle kupię coś nieprzemyślanego a później będzie leżeć nieużywane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda ,że we Francji nie ma Rossmana... Paletka cieni bardzo kusi, udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatne porady. :) Bardzo lubię pomadki z Wibo Juicy Color Lipstick. :) Raczej nie skorzystam z tej obniżki, bo jak na razie niczego nie potrzebuję. :) Rossamnn ostatnio ciągle organizuje jakieś promocje. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zaciekawiła mnie paletka i baza z Bielendy! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze się rozejrzeć za tą paletką z wibo ;) kolorystyka mi bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno wykorzystam Twoje rady.
    Wibo jest naprawdę świetną firmą. Mam właśnie korektor 4w1 i sprawdza się u mnie.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem przekonana że wybiorę się na przeceny :) Również używam kilku produktów które poleciłaś.

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Faustyska.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie będę musiała zakupić tą maskarę z MAYBELLINE ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadę Wibo i pomadkę Lovly uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na ostatniej promocji kupowałam jak szalona, że teraz nie wiem, czy czegokolwiek potrzebuję. :p No, może na bazy z bielendy się skuszę, są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  20. Waham się na tą pomadą z wibo, ale tyle osób ją poleca, że kupię i wypróbuję;)Skuszę się również na te pomadki, które tutaj wymieniłaś. Od czasu, kiedy noszę aparat i moje zęby powoli się prostują eksperymentuję z nimi :)) Ogólnie pisząc post baaardzo przydatny. W ogóle nie wiedziałam, kiedy ta promocja się zaczyna i jesteś pierwszą osobą, od której się dowiedziałam. Dzięki! Fajnie opisane produkty. Z miłą chęcią przeczytam jeszcze Twoje posty tego typu. :)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. oo, nie mialam pojecia, ze juz jakies wyprzedaze rozpoczely sie w rossmanie :o koniecznie musze skoczyc!

    nowy post! https://justemsi.blogspot.com/2017/09/vintage-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Duzo slyszłalam o tej pomadce wibo, jednak nie przemawia do mnie wobec czego sobie ją odpuszczę. Super lista do przygotowania się na łowy w rossmanie :)
    Pozdrawiam!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam produkty z Wibo, Bell i Lovely. Są tanie i bardzo dobre :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne produkty, będę mieć kilka na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam produkty z Bell. Rozświetlacz z Lovely jest super!!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. dziekuje za super info! taka moja mała rada, która się super sprawdza. Obejmują promocje także zakupy online. najlepiej robić je z samego rana przed otwarciem sklepu w dzien promocji, wtedy jest cały towar. nie trzeba stac w kolejce ani przepychać się przy kosmetykach, tylko isc i odebrac swoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ten zeszyt z flamingami :) Uwielbiam te zwierzątka i szczególnie motywy na różnych rzeczach.
    Bielendy miałam bazę różową jeśli się nie mylę to była rozświetlająca i bardzo ślicznie pachniała oraz dzięki niej twarz była super gładka i fajnie przygotowana pod podkład.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tak... promocje w Rossmannie to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, świetny post, spodobał mi się! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam kilka kosmetyków z firmy Bell, ale nie byłam zadowolona, więc na pewno już nie sięgnę po tę markę. Tusz Maybelline to też mój ulubienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym nabyć podkład z Bourjois i dwie szminki z Maybelline, choć pewnie nim zajrzę do Rossmanna po lekcjach, to i podkładu, i pomadek nie będzie :/
    Miałam pomadkę Miilion Dolar Lips, ale kompletnie się u mnie nie sprawdziła...

    Pozdrawiam
    melancholia borsuka

    OdpowiedzUsuń
  32. na bananowe cudeńko koniecznie muszę zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja teraz poluję na kosmetyki do codziennej pielęgnacji, bo chciałabym zrobić akcje charytatywną - dlatego bardzo przydadzą mi się Twoje wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już się nie mogę doczekać tej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post ☺ Koniecznie muszę kupić pomadę do brwi z Wibo 😉
    http://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post ☺ Koniecznie muszę kupić pomadę do brwi z Wibo 😉
    http://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak bym miała juz coś kupować to byłby ten eyeliner w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Po tym jak AA wycofało mój ukochany podkład, muszę znaleźć jakieś zastępstwo. Tą promocję wykorzystałam więc na testowanie i szukanie zamiennika. Niestety moja akcja nie zakończyła się sukcesem i powoli staję się lekko poirytowana jeśli chodzi o ten temat. :P

    OdpowiedzUsuń
  39. akurat również polecam większość tych samych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger