września 27, 2017

PIELĘGNACJA MOJEJ CERY - CO OSTATNIO TESTOWAŁAM?


Jeszcze kilka lat temu byłam fanką kolorowych kosmetyków i tak nadal nią jestem, ale coraz bardziej doceniam kosmetyki pielęgnacyjne. Żaden makijaż, nawet ten z wyższych półek nie będzie wyglądał dobrze na niezadbanej skórze. I może się to nam wydawać czasochłonne i nie dające efektów, ale w wielu przypadkach efekty przychodzą bardzo szybko, a po kilku latach skóra bardzo nam za ten trud podziękuję. Myślę, że każda z nas musi dojrzeć do wagi znaczenia, jaką jest pielęgnacja naszego ciała. Dziś jednak skupię się głównie na twarzy.


Dziś chciałam Wam opisać moje produkty z DERMEDIC, są to kosmetyki jednej linii, ponieważ kiedy wprowadzam nowe kosmetyki do swojej pielęgnacji zazwyczaj robię to partiami, jak właśnie jest i w tym przypadku. Moja pielęgnacja obecnie opiera się na tych kosmetykach i to im dziś poświęcam swój post. Lubie próbować nowych kosmetyków, nie skupiam się na jednych, ulubionych - raczej staram się do nich co jakiś czas wracać niż cały czas tylko ich używać.


KREM REGENERUJĄCO-OCZYSZCZAJĄCY NA NOC - nie muszę chyba mówić, jak ważne jest nawilżanie swojej cery przed pójściem spać. Noc to czas, kiedy nasza skóra może się zregenerować, a takie kosmetyki mogą jej w tym pomóc. Ten krem ma bardzo przyjemną, lekką konsystencje - dość rzadką. Aplikacja jest bardzo łatwa i higieniczna - pierwszy raz spotykałam się z taką aplikacją kremu do twarzy. Jego formuła jest lekka i delikatna. Jest przeznaczony do cery tłustej i mieszanej, ja mam cerę suchą i bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Nawilża skórę i regeneruję ją, co do oczyszczania - nie zauważyłam. Cena tego kremu to niecałe 38 zł - co nie jest takim niskim kosztem. Szkoda, że nie widać zużycia kremu, ale niestety nie można mieć wszystkiego. Podsumowując, fajny, lekki krem po który sięgnę nie raz. 



LEKKI KREM OCHRONNY NA ZACZERWIENIENIA SPF 15 - jest przeznaczony do skóry wrażliwej i naczyniowej, a moja właśnie taka jest. Konsystencja jest kremowa, lekko zielona. Zapach jest neutralny, nie podrażnia ani nie przeszkadza. Moja cera charakteryzuję się dużą ilością zaczerwienień, ma do tego skłonności - krem ten ani nie działa źle, ani dobrze na moją skórę. Nie zauważyłam zmian. Zaobserwowałam natomiast, że dobrze łagodzi podrażnienia i wpływa łagodząco na moją cerę. Nie ukrywam, że miałam co do niego większe oczekiwania. Natomiast nie poradził sobie z zaczerwienieniami na mojej cerze. Pewnie z mniejszymi zaczerwienieniami dałby radę. Jego cena wynosi niecałe 35 zł.



KREM POD OCZY - zaleca się go do skóry suchej i bardzo suchej - odwodnionej. Szybko się wchłania, ma dość tłustą konsystencję. Dobrze nawilża skórę wokół oczów. Kosmetyk ten nie podrażnia ani nie uczula. Ma dobre działanie, ale w przypadku mojej bardzo suchej skóry pod oczami za słabe. Jak wspominałam wcześniej dobrze nawilża, ale to nawilżenie jakby szybko się wchłaniało i nie było po nim śladu. Cena - 33,80 zł.



Nawilżacie swoją cerę na noc? Dbacie o okolice oczu?

Pozdrawiam.

30 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki może w przyszłości je wypróbuję.Bardzo trafne spostrzeżenie , że żaden makijaż nie będzie się prezentował dobrze na zaniedbanej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio bardzo dużo dobrego czytam o tej marce, a tu jednak troszkę niedociągnięć. Mimo to, nadal jestem ciekawa tej marki. Jeżeli chodzi o moje nawilżanie, to używam kremów na noc, wody termalnej czy serum - po kremy typowo pod oczy sięgam rzadko, teraz akurat nie mam żadnego :D Ale jak mam, staram się używać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy miałam jedynie płyn micelarny i byłam z niego bardzo zadowolona. Weszłam na stronę ich sklepu, ceny bardzo zachęcają do zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ich szata graficzna :) bardzo lubie produkty tej firmy i mam kilka produktów. teraz testuje szampon do wlosow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem pod oczy Dermedic chyba miałam, ale nie jestem pewna. Dbam szczególnie o okolice oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post. a ja sama lubię i używam tę markę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio trochę zaniedbałam skórę pod oczami...😩
    Swego czasu używałam serum z Bielendy właśnie pod oczy i bardzo dobrze go wspominam ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas szukam idealnego kosmetyku który poradzi sobie z moją cerą, bo mam dużo niedoskonałości.
    Z tych kosmetyków co przedstawiłaś najbardziej chyba mnie przekonuje krem na noc żeby nawilżyć cerę bo z tym też mam trochę problemu. :D
    Bardzo przejrzysty i interesujący blog!
    Obserwuję i zapraszam do siebie. :)
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram się pamiętać o regularnym dbaniu o cerę ale nie zawsze to wychodzi :/

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja chyba do pielegnarcji nie dojrzalam i juz nigdy nie dojrzeje

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty wydają się być fajne :) Ja staram się dbać o każdy milimetr skóry, jak mam tylko czas :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja cały czas stawiam przede wszystkim na pielęgnację. :) Cerę nawilżam rano i wieczorem, nie zapominam też o okolicy pod oczami. :) Lubię produkty z pompką. :) Obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, ale bardzo chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami ^^ Koniecznie muszę je kiedyś wypróbować :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tych kosmetykach, widać warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś wspaniałego :*** Cały post prześliczny, a zdjęcia po prostu sztos ;** A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a także mojego profilu na instagramie https://www.instagram.com/justaahe/?hl=pl a z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;** :) Pozdrawiam cieplutko ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. O firmie słyszałam, jednak żadnego kosmetyku nie używałam. Produkty wyglądają super;)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy produkt, myślę że mogłabym go przetestować :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Krem pod oczy najbardziej mnie zainteresował, bo miałam w planach wypróbować jakieś kremy lub maseczki pod oczy. U mnie hitami w pielęgnacji jest olejek arganowy i od niedawna... mydło antybakteryjne, które oczyszcza twarz o wiele lepiej niż wszystkie toniki i żele, które testowałam, w dodatku nie wysusza i nie podrażnia cery ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oj o okolice oczu to kompletnie nie dbam :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nadal szukam idealnego kremu pod oczy. A co do ogólnego dbania o skórę twarzy - uwielbiam własnoręcznie tworzone maseczki :D Na efekty trzeba troszkę poczekać, ale za to omijamy chemię, która niepotrzebnie jest dodawana do kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Okolice oczu trzeba nawilżać nawet kilka razy dziennie. Mimo stosowania kosmetyków i tak najlepiej cera wygląda latem , gdy jemy lekko, odpoczywamy i dużo spacerujemy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, mnóstwo dobrych rad. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I agree, having great products to rejuvenate your skin after a long day is the best feeling ever.
    Enjoy your day!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi Mamusia od młodych lat wpajała jak ważne jest dbanie o cerę i już mi to zostało hihih :) Powinni więcej kremów robić z pomką bo tak jak piszesz jest to najbardziej higieniczna aplikacja ever :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely post dear. I really like the way your blog looks. I follow you, and I hope that you'll follow me back.

    http://ccaammblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam tylko Normacne, był ok, ale bez zachwytów :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger