sierpnia 16, 2017

MAZURY - powrót do domu

Cześć Kochani! Wczoraj wieczorem wróciłam z wakacji. Powiem Wam, że bardzo brakowało mi blogowania, ale starałam się tu nie zaglądać i mi to wyszło. Dopiero dziś wszystko ogarniam. Dziękuję, że gdy byłam na wakacjach, nie zapomnieliście o moim blogu i tak licznie go odwiedzaliście.

W sobotę pogoda pokrzyżowała mi blogowe plany. Jak pewnie słyszeliście z piątku na sobotę przez Polskę przeszła straszna burza. U mnie poszła trochę bokiem, ale i tak zerwało wiele linii energetycznych i wiele domów nie miało prądu w tym i ja. Chciałam sobotę poświęcić na bloga. Ogarnąć wszystko przed wyjazdem, ale się nie udało bo nie miałam jak. Współczuję ludziom, których burza nie oszczędziła. Pogoda nas nie oszczędza w te wakacje.

Na wyjeździe nie padało, ale temperatura nie przekraczała 23 stopni. Mimo to bardzo mi się podobało. Mazury to piękny krajobraz. A domek trafił nam się z tarasem, z pięknym widokiem. No po prostu bajka. Pięknie tam jest, chociaż ośrodek nie wykorzystuje swoich atutów. Nawet nie wiem jak smakuje tam jedzenie, ponieważ ośrodek robiąc imprezy nie miał czasu na przygotowanie czegoś dla swoich gości. Musieliśmy jeździć do miasteczka obok. Najbardziej podobało mi się płynięcie rowerkiem wodnym, ale strasznie bałam się, że wpadnę do wody. Jednakże polecam!



Lubię takie zielone i piękne widoki. Bardzo zadbane tereny. Można podziwiać ten widok godzinami. Zrobiliśmy sobie także grilla na tarasie, co z takim widokiem było pięknym przeżyciem. Czas płynie inaczej, wolniej. Szum wody, bawiące się dzieci. Największą atrakcją były urocze kotki. 

Jak podobają Wam się widoki? Wolicie takie zaciszne miejsca czy bardziej stawiacie na zwiedzanie?
Pozdrawiam.

51 komentarzy:

  1. U mnie też burza przeszła bokiem. W ogóle w województwie lubelskim było spokojnie, więc bardzo się cieszę, ale współczuję tym, którym ta nawałnica przyniosła straty :/
    Pięknie tam! Można się zrelaksować w takim miejscu :)
    MOMENTY ULOTNE - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne widoki. Nigdy tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubie to i to. Te kotki mnie urzekły swoją uroczością (Idk czy jest takie słowo, ale okejXdD)
    Super zdjecia i świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 23 to również idealna temperatura dla mnie😉
    Cieszę się że wyjazd się udał,widoki i zdjęcia są rewelacyjne 😉😍
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam na żywo musi być naprawdę przepięknie. Jeszcze wspanialej niż na zdjęciach.
    Ja ostatnio byłam nad Bałtykiem, ale i Mazury mi się marzą.
    Ostatnio byłam tam na obozie w gimnazjum lata temu ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej niebezpieczne są burze w naszym kraju,współczuje ludziom którzy tak wiele przez te pare minut stracili :-( Piękne ,wakacyjne zdjęcia. Na Mazurach byłam tylko raz w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to zależy od nastroju :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mazury są piękne jednak nadal wole morze i mówię to z własnego doświadczenia (byłam tu i tu). Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej burzy, w takim razie dobrze, że nie ma mnie teraz w Polsce. Super zdjęcia!;)

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, cieszę się że wyjazd się udał,, :)

    OdpowiedzUsuń
  11. love this post, so nice :)
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale zazdroszczę Ci tego wyjazdu, ja na swoje wakacje muszę jeszcze trochę poczekać, mam nadzieję, że to oczekiwanie się opłaci. Piękny mazurski krajobraz, mam nadzieję, że i mi kiedyś będzie dane odwiedzić takie miejsce, bardzo bym sobie tego życzyła!
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudowne miejsca..... pieszczota dla oka:)
    Ja uielbiam wypady i takie zwiedzane i "leniwe" wersje

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite zdjęcia :)
    Byłam tylko raz na Mazurach, a dokladnie w Giżycku i bardzo mi się podobało. Klimatyczne jeziora i te lasy, są pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas na razie burz nie ma, ale podobno ma być ostro w weekend, więc trzeba się przyszykować na ewentualny brak prądu, który u nas potrafią odciąć nawet z powodu większego deszczu ;D
    Pięknie miałaś tam na tych wakacjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia. Fajne są te białe, jakby plecione siedziska. :D Jakie urocze kotki. <3 Dobrze jest od czasu do czasu odpocząć w spokojnym miejscu, ale ja chętniej bym pozwiedzała. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne widoki, ogólnie wszystko fajnie, ale jakbym miała na wczasach takie kotki to chyba najwięcej czasu bym spędzała z nimi;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne kotki! Widoki cudowne, nie dziwię się, że zrobiłaś tyle fajnych zdjęć!

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach Mazury Moje :* Ja jestem z Mrągowa, nie mogę się doczekać jak już tam będe :*

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie niestety burza była okropna zwłaszcza, że pojawiła się przed 2 w nocy... Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany! Widoczki cudne, a Mazury od jakiegoś czasu już mi się marzą! ;)
    Cieszę się, że wypoczęłaś! A zdjęcia zwierzątek muszą być, inaczej to by nie była Daga. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale śliczne zdjecia, u mnie tez byla burza, nie lubie takiej pogody :( jest straszna !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne miejsce i zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia :)
    Ja zdecydowanie wole zaciszne miejsca, ale zwiedzać też lubię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mazury są piękne! Pozdrawiam ciepło.
    pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Krajobraz faktycznie cudowny, uwielbiam takie wakacje zieleń jeziora...
    Lato mamy w tym roku słabe, lecz nie narzekam.
    Piękne zdjęcia.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja oczywiscie wole zaciszne miejsca. Zwiedzanie na dluzsza mete mnie nudzi i to bardzo. Uwielbiam widoki wlasnie takie zielone. Mazury sa przepieknym miejscem. Swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Własnie teraz tutaj jestem! :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne! Będę musiała się tam kiedyś wybrać! Może w przyszłe wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zdecydowanie wolę ciszę i spokój jak wyjeżdżam aby odpocząć tak na 100% a mazury są piękne<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam na Mazurach daaaawno temu, bo prawie 20 lat temu, ale oprócz pięknych widoków, nie było tam dla mnie żadnych atrakcji, bo nie umiałam (i nadal nie umiem) pływać i panicznie boję się głębokiej wody :|

    OdpowiedzUsuń
  33. Na Mazurach mnie jeszcze nie było, ale ten region Polski znajduje się na mojej liście miejsc, które pragnę odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Mazury, jutro się tam wybieram również na weekend :> Wyjazdy cenię głównie za naturę lub architekturę, dlatego kocham tam być. Śliczne zdjęcia!
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaaa ale zazdroszczę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  36. nice post!


    i followed u, follow back?
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale pięknie ! ;) jestem z Mazur, ale w Ełku jeszcze nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia :)

    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger