września 23, 2017

RECENZJA KSIĄŻKI - MAYBE SOMEDAY, COLLEEN HOOVER


Cześć! To właśnie druga książka, która zaszczyciła nas swoją obecnością na moim blogu, pierwszą recenzję znajdziecie pod tym linkiem. Dziś jednak będzie to inna tematyka, ale mam nadzieję że będzie to ciekawa propozycja dla Was. 

Książka autorki powieści: "Hopeless". Jest to bestseller "New York Timesa", ma drugie miejsce w plebiscycie Goodreads Choice Awards 2014 w kategorii Romans. Bardzo lubię Colleen Hoover, czytałam nie jedną książkę jej autorstwa i za każdym razem byłam zachwycona (nie o nich dziś jednak), a jak jest z "Maybe someday"? Zachwyca, odpycha, a może jest taka sobie!?



On, Ridge, gra na gitarze tak, że porusza każdego. Ale jego utworom brakuje jednego: tekstów. Gdy zauważa dziewczynę z sąsiedztwa śpiewającą do jego muzyki, postanawia ją bliżej poznać.

Ona, Sydney, ma poukładane życie: studiuje, pracuje, jest w stabilnym związku. Wszystko to rozpada się na kawałki w ciągu kilku godzin.

Wkrótce tych dwoje odkryje, że razem mogą stworzyć coś wyjątkowego. Dowiedzą się także, jak łatwo złamać czyjeś serce…

„Maybe Someday” to opowieść o ludziach rozdartych między „może kiedyś” a „właśnie teraz”, o emocjach ukrytych między słowami i o muzyce, którą czuje się całym ciałem.


Bardzo dużą rolę w tej książce odgrywa muzyka, jak możemy zaobserwować już w fazie opisu. Sydney od zawsze interesowała się muzyką, dla niej poświęciła w życiu naprawdę wiele. Potrafiła zbuntować się na rzecz muzyki. Wszystko dobrze się układało aż do jej dwudziestych drugich urodzin, później wszystko się zmieniło i już nigdy nie będzie tak jak było kiedyś... W tym momencie poznaje Ridge - co przyniesie ze sobą ta historia? Jak potoczą się losy tych dwojga bohaterów? Oczywiście, jeśli chcecie się tego dowiedzieć to musicie ją przeczytać, ponieważ nie chce nikomu zdradzać historii książki, chce tylko nakierować Was na to czego możecie się spodziewać za nim po nią sięgniecie.

"Maybe someday" to książka, która niczym nie odbiega od pozostałych autorstwa Colleen Hoover, jest tak samo emocjonująca i piękna, jak m.in. "Hopeless" czy "Losing Hope". Mogłabym nawet zaryzykować stwierdzenie, że jest ona od nich lepsza. Omawia problemy, które w jakiś sposób - mniejszy lub większy - każdego z nas dotyczą. Należy do ciekawych i poruszających powieści, kipiących emocjami - które są wzmacniane podkładem muzycznym, możemy go znaleźć na stronie internetowej podanej w książce, co jeszcze bardziej uruchamia naszą wyobraźnię i zatraca w lekturze. Książka napisana jest łatwym i prostym językiem - dla niektórych może okazać się wadą, dla mnie jest raczej zaletą. Lubię takie lekkie książki.


Muszę przyznać się Wam do tego, że bardzo dużą wagę przywiązuję do okładek - jeśli mi się nie spodoba to ciężko jest mnie przekonać do jej zakupu lub przeczytania książki. "Maybe Someday" wyróżnia się subtelną i delikatną okładką, trafia w mój gust - zarówno cała historia, jak i jej wygląd. Czyta się ją bardzo szybko i bardzo miło, nie jest literaturą z wyższej półki, ale dla mnie jest bardzo dobą książką, która gwarantuje emocje i "codzienne problemy". 



Książkę tą otrzymałam od księgarni MEGAKSIĄŻKI i właśnie tam między innymi możecie ja nabyć za niecałe 28 zł.
https://www.megaksiazki.pl/

  
Czytaliście tą książkę? Mieliście styczność z tą autorką?
Co myślicie o nowym wyglądzie bloga? 

Kto będzie 1000 (tysięcznym) obserwatorem? Dziękuję Wam za każdy komentarz, obserwację i odwiedziny bloga, to piękna nagroda!

Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. odnosnie okladek ksiazek mam tak samo
    choc niby nie powinno sie oceniac ksiazki po okladce to jednak ja mam do tego slabosc

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki nie znam ale nowy wygląd bloga jest świetny!💞
    Gratuluję obserwatorów 😘
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku kocham tę autorkę książek piszę na prawdę dobrze, na pewno przeczytam <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopisuję tę książkę do swojej listy książek, do przeczytania :D BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zakochana w książkach tej autorki, choć tego tytułu jeszcze nie czytałam. Koniecznie muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekkość pisania i prosty język nie zawsze są wadą, jeśli treść jest ciekawa i autorka naprawdę ma coś do przekazania, to tylko lepiej dla czytelnika.
    Też zwracam uwagę na okładki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tą książką! :)
    Ja będę tysięcznym obserwatorem! Ha ha :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dosyć ciekawie się zapowiada, również uwielbiam czytać książki. Przeczytałam tylną okładkę na Twoim zdjęciu i zaciekawiła mnie ta książka. Myślę,że będzie warta chwili uwagi z mojej strony ;)
    https://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting post! Thanks for sharing! 🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam, ale bardzo mnie zaciekawiła i chętnie po nią sięgnę :)
    mama-urwisa,blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam książek tej autorki , dla relaksu lekka książka jest jak znalazł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie szukam jakiejś ciekawej książki do przeczytania więc spadłaś mi z nieba ! :D

    Obserwuję :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam tylko jedną powieść Hoover i bardzo mi się podobała. Mam zamiar nadrobić resztę i wierzę, że kiedyś mi się to uda :D

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam i bardzo mi się spodobała tak jak pozostałe książki Hoover'a :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam parę książek C.Hoover i na tę na pewno kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. O ile "hopeless" mnie po prostu zabiła i wyłam przy niektórych scenach, tak cała reszta twórczości tej autorki, nawet druga część powieści, nie przekonały mnie do siebie. Chyba już jestem na to za stara.

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Colleen, jest genialna i sposób w jaki pisze jest wyjątkowy :)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam tą autorkę, za każdym razem gdy czytam jej książkę, to płyną mi łzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger