stycznia 11, 2018

SZAMPON KOJĄCY DO WŁOSÓW - DERMEDIC

Cześć. Przychodzę do Was z nową recenzją - szamponu do włosów i skóry wrażliwej od DERMEDIC. Jest idealnym rozwiązanie dla mężczyzn i kobiet z problemem nadwrażliwej skóry głowy skłonnej do podrażnień i pieczenia. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego pH skóry głowy: pH 5,5. 

D-Panthenol i Polidocanol:
-zmniejszają nadreaktywność skóry głowy;
-koją podrażnienia;
-łagodzą uporczywy świąd i uczucie pieczenia.

Betaina:

-intensywnie nawilża naskórek głowy i przeciwdziała przesuszeniu włosów;
-nadaje włosom połysk i elastyczność, ułatwia ich rozczesywanie, zapobiega rozdwajaniu końcówek.

Polyquaternium-7:
-kondycjonuje włosy, ułatwia rozczesywanie;
-zapobiega matowieniu i uszkodzeniom włosów.


MOJA OPINIA: szampon stosowałam wraz z moją mama i obie mamy podobne odczucia co do tego produktu. Szampon stosuję od bardzo długiego czasu, a więc mogę wyrazić bardzo dokładną opinię. Zaczynając od początku: ma prostą, estetyczną buteleczkę (pojemność 300 ml - cena 32,30 zł). Aplikacja tego szamponu jest bardzo prosta i funkcjonalna. Kosmetyk ten jest bardzo wydajny, niewiele potrzeba go nakładać, a co za tym idzie - wystarcza na bardzo długo. Przynosi ukojenie, odżywienie i nawilżenie skóry głowy. A co najważniejsze - niepodrażania.  Doskonale radzi sobie z oczyszczeniem głowy oraz włosów, łatwo się rozprowadza i pieni. Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno nie raz do niego wrócę.


Polecacie jakiś dobry, kojący szampon? Mieliście ten, co o nim sądzicie?

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger