maja 03, 2018

JUŻ NIEDŁUGO... BĘDZIE TERAZ KOSMETYCZNIE! ZAPRASZAM NA INSTAGRAMA

Cześć Kochani.

Wiem, że mnie nie było tu już długi czas, ale to tak szybko minęło, że nawet nie wiem kiedy przestałam tu zaglądać. Jak po dłuższej czy krótszej przerwie naszła mnie ochota na blogowanie i wracam do Was z mnóstwem świeżej energii. Mam pewien pomysł na bloga i chce żeby był bardziej kosmetyczny niż o moim życiu, bo to sprawia mi aktualnie więcej frajdy. Myślę, że powrót na bloga jeszcze chwile potrwa zanim ruszę pełną parą, ale chce po prostu do Was zapukać i powiedzieć że jestem, żyję i chcę wrócić. 

Póki co, zapraszam na mojego INSTAGRAMA - klik!, jeszcze nie ma na nim postów, ale na dniach wszystko się zmieni. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda. Buziaczki. 


6 komentarzy:

  1. Ja ostatnio musiałam trochę złapać dystans do blogowania, bo mam wrażenie, że narzuciłam sobie zbyt duże tępo i po prostu mnie zaczęło męczyć. Ale odkąd stwierdziłam, że nie będę na siłę pisać notek jest dużo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak to prawda. Ja też zmieniłam nastawienie teraz do blogowania, bo po prostu za dużo na siebie wzięłam.

      Usuń
  2. Fajnie że wróciłaś😘
    Czekam ma posty☺
    P,S link do Instagramie nie działa 😯
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger