maja 04, 2018

PALETKA CIENI ZOEVA - MOJE WRAŻENIA | RECENZJA


Cześć moi Drodzy!

Dziś przychodzę do Was z recenzją paletki ZOEVA, którą niedawno zakupiłam. Zdążyłam już wyrobić o niej swoje zdanie i chciałabym się z Wami podzielić moimi wrażeniami. Ta paletka do najdroższych nie należy, ale już kilkadziesiąt złoty kosztuje, dlatego nad jej zakupem trzeba chwilę się zastanowić. Mam nadzieję, że mój post Wam w tym pomoże. 

Zapraszam na mojego INSTAGRAMA @bezkropki- tam będziecie ze wszystkim na bieżąco, będę zamieszczać krótkie i pomocne recenzje kosmetyków, a także co się u mnie dzieję. Wpadajcie - klik! @bezkropki



Zoeva to popularna youtuberka zagraniczna. Stworzyła własną markę, w której wyprodukowała kilka paletek, a także pędzle do makijażu oraz kilka innych kosmetyków. Jednakże to chyba właśnie palety cieni zyskują największą popularność. Jest ich tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie. W dzisiejszym poście mam Wam do pokazania CARAMEL MELANGE. Jest to połączenie karmelowych kolorów w macie jak i błysku.


Jak widzicie, jest to paletka z ciepłymi odcieniami cieni do powiek. Ja ostatnio bardzo lubię takie kolory, ale wiem że nie każdy za takimi przepada. Rozwiązaniem są inne palety, a jest ich duży wybór. Co do samego wyglądu i funkcjonalności - nie mam żadnych zastrzeżeń. Tekturowe opakowanie jest dość wytrzymałe i jak na razie nic się z nim nie dzieje, trzymam je w oryginalnym "pokrowcu". Co do samych cieni - pigmentacja jest bardzo dobra, fajnie się blendują i rozprowadzają na powiece. Jedyne co zauważyłam to trochę przekłamany jest kolor: universal delight, ponieważ w opakowaniu wydaję się być beżem, na powiece natomiast staję się pomarańczowy. Błyszczące cienie dobrze się rozprowadzają. Ogólnie przyjemnie pracuję się z tą paletką, moim zdaniem kolory są przepiękne. Nie żałuję wydanych pieniędzy, a kupiona została na promocji -15%, więc i tak fajnie. Poza tym cena tych paletek mam wrażenie, że z czasem zamiast tanieć to drożeje. POLECAM!


MOŻECIE JĄ KUPIĆ NA:
MINTI SHOP - 89,90 zł (często są na nią promocje -15% lub -20%)
SEPHORA - 95,00 zł


DO ZOBACZENIA KOCHANI!

24 komentarze:

  1. Miałam okazję ostatnio pomalować się nią u kuzynki i mam takie same odczucia co do universal delight. Nałożyłam jako bazowy odcień i mocno się zdziwiłam jak wygląda na powiece. Ogółem paletka ma przepiękne kolory i jestem absolutnie w niej zakochana<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie miałam tak samo. Nakładam jako bazowy cień, a tu takie zdziwienie :P. Ale nadal kolorystyka jest przepiękna i fajna pigmentacja. Uważam, że warta swojej ceny. Dorównuje jakością droższym paletkom.

      Usuń
  2. Kolory wyglądają przepięknie. Jednak to nie za bardzo moje odcienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie każdemu będą pasować, ale jest wiele innych wersji kolorystycznych tej paletki :D, także każdy znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam Gorąco!

      Usuń
  3. Mam ją i bardzo lubię ją za pigmentację i kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma powodu :) jest tu dużo uniwersalnych kolorków, brązów. A czerwień czy pomarańcz lub żółty można używać odrobinkę i będzie idealnie, a przy tym nie za odważnie :). Pozdrawiam

      Usuń
  5. Genialna paletka! Kolory totalnie w moim stylu :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak jest z wytrzymałością? To jeden z ważniejszych aspektów u mnie, ponieważ mam tłustą powiekę i jest to dla mnie straszny problem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ładnie ale nie są to moje kolory☺
    Obserwuje na Ig,tu link działa☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paletka ^^ Kolorki bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletki zoevy nie mam, ale słyszałam na jej temat bardzo dobre opinie. Nie jest to paletka z najniższej półki, ale warto zapłacić więcej i cieszyć się pięknymi cieniami dłużej:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog
    obserwuję :D
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zainwestowaniem w nową paletkę. Zwykle jestem jednak sceptyczna i zaczynam od kupowania pojedynczych cieni by je sprawdzić. W tym przypadku jednak paletka wydaje mi się prześliczna, więc może dzięki temu postowi się skuszę. Pozdrawiam, spod parasOLA
    https://spodparasola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem tej paletki, bo dużo osób ją poleca i właśnie wcale nie jest taka droga :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory! Palety Zoevy mają w sobie coś, co mnie bardzo do nich przyciąga. Hit!
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory. Zdarzyłam sobie pomarzyć którego i na jaką okazję bym użyła. :)
    https://leldiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładne kolorki. :D
    Przesyłam pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kolorki jak w tej palecie <3 u mnie na oczach królują właśnie ciepłe odcienie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się kolory w tej paletce i coraz bardziej mnie ona kusi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger