maja 11, 2018

CLARESA - LAKIERY HYBRYDOWE | MOJA OPINIA


Hej Kochani!

Ostatnio wiele jest na mojej głowie, dlatego jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na mojego INSTAGRAMA - BEZKROPKI 

Która z nas nie lubi mieć zadbanych i pomalowanych paznokci!? Ja na pewno należę do tego grona kobiet, które bardzo wciągnęły się w coraz modniejsze "robienie sobie hybryd". Nie muszę chyba mówić na czym to polega, bo jest o tym bardzo głośno. Ułatwia malowanie paznokci i sprawiło że wiele z nas odeszło od tradycyjnych lakierów. Możemy cieszyć się pięknymi kolorami przez bardzo długi okres, bez ciągłego zmywania i poprawiania lakieru do paznokci. Mnie natomiast w hybrydach najbardziej denerwuje ich ściąganie, dlatego przyznam się Wam szczerze, że zdarza mi się je odrwać... ale ciii. Jeżeli macie chwilkę to zapraszam do dalszej części posta. 

Firma claresa to jedna z wielu firm na polskim rynku, która oferuje nam lakiery hybrydowe. Jest cenowo dość przystępna i tańsza od semilac, indygo czy neonail. Obecnie możemy skorzystać z promocji tj. 5 lakierów za 30 zł lub 10 za 60 - promocja ta jest związana z wyprzedażą starej formuły tych lakierów. Nowa kolekcja i zupełnie nowa konsystencja, a także buteleczki - są w cenie 16.90, a więc jest to bardzo fajna cena jak za tego typu lakiery. Dziś zajmę się zaopiniowaniem dla Was starej wersji tych lakierów. 



Zamówiłam swoje kolory z dość dużym dystansem, ponieważ nigdy nie miałam styczności z tą firmą. W internecie różnie są ukazywane kolory, więc nie wiedziałam czy zamówię taki jaki chce. Odcienie na buteleczkach różnią się kolorem, który znajduję się w ich wnętrzu i tego właśnie się obawiałam. Przy pierwszym użyciu bardzo się zawiodłam, ponieważ na bazie z semilac zaczęły się kurczyć. Natomiast przy drugim użyciu zastosowałam biały kolor (sprawdzi się też hardy) z semilac i okazało się że to pomogło i lakiery już bardzo ładnie się rozprowadzały, a także nie kurczyły się podczas utwardzania w lampie. Teraz jestem z nich bardzo zadowolona. Podoba mi się ich pędzelek, który nie ma zbyt długiego włosia, a przy tym jest precyzyjny i łatwo się nim pracuje. Co do utrzymywania się to przy mojej "trudnej" płytce paznokcia jest to ponad tydzień - około 7-9 dni, ponieważ często pracuję w rękawiczkach, więc jest to dla mnie długość optymalna. Dla zadowalającego krycia potrzebne są 2, a nawet 3 warstwy. 

Oto jak prezentują się moje kolory:

PODSUMOWANIE:

MIELIŚCIE STYCZNOŚĆ Z TĄ FIRMĄ? ROBICIE SOBIE HYBRYDY?

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji "spotkać się" z tą marką. Jakoś tak zaczęłam bawić się z Semilac i tak mi zostało... ;) Ciężko mi się przerzucić na coś innego :) I chyba na razie zostanę przy tym co mam :P
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ogólnie zielona w takiego rodzaju sprawach, czasami tylko maluję paznokcie zwykłym lakierem, ale bardzo lubię poczytać i popgrzeglądać takie posty :) Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/dziewczyna-z-tatuazem-na-ledzwiach-amy.html


    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się kolory tych lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robię sobie hybryd. Nawet zwykłym lakierem bardzo rzadko maluję paznokcie. Kolorki 514 i 700 są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale z chęcią przetestowałabym te lakiery :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej firmy nie znam ale hybrydy robie od dwóch lat (no dobra nie sama, z pomocą kosmetyczki bo ja jestem zielona w tym temacie😆) i nie wyobrażam sobie życia bez nich☺
    Ładne kolory☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie poznałam tej marki, muszę to zmienić! :) BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  9. A według mnie te odcienie mają to coś, czego nie ma np. w Semilacu, któremu jestem wierna. Nr 700, albo 514 są przepiękne w swojej prostocie. :)

    Zapraszam do siebie. :)
    Malinowa Kaloria

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne kolorki, idealne na obecną porę ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolorki ^^ Najbardziej spodobał mi się spod numeru 700 :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam lakiery tej firmy, ale jeszcze ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji używać tych lakierów, ale spodobała mi się ich kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  14. Hybrydy miałam robione raz - do ślubu. I jakoś mnie ne przekonały. Wole tradycyjne lakiery ;)Super kolorki tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robię sobie hybrydy i głównie używam lakierów Semilaca. O tej firmie nie słyszałam, ale kolorki cudne i bardzo fajna ta promocja. :)
    Obserwuję kochana! :*

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedawno zamówiłam sobie lakiery z tej firmy i przyznam, że są nawet nawet. Gdyby nie ich zapach to by było wszystko ok :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger