maja 15, 2018

PIELĘGNACJA MOJEJ CERY


Cześć moi Drodzy! 

Jak mija Wam dzień? Naładowani pozytywną energią? Mam nadzieję, że tak. Jeżeli już tu jesteś to widzę, że lubisz kategorię, jaką jest pielęgnacja. Dobrze się składa, ponieważ jest to bardzo ważny krok w codziennym życiu i nie należy go pomijać. Nawet najlepszy makijaż, podkład czy puder nie będą mogły pięknie wyglądać na naszej cerze, kiedy o nią nie zadbamy. 

Na wstępie, przypomnę Wam, że moja cera należy do normalnej w stronę suchą i jest bardzo wrażliwa. Piszę o tym, ponieważ kosmetyki które u mnie się sprawdzają - mogą nie sprawdzić się u skóry mieszanej lub tłustej. Jednak są tu też kosmetyki uniwersalne, które mogą sprawdzić się u innych typów cer. Zapraszam do czytania Kochani. 

MASECZKI



Maseczki to taki "umilacz" codziennej pielęgnacji. Często je zmieniam, próbuje nowości w saszetkach. Kiedyś robiłam sobie maseczki, bo musiałam. Z czasem coraz bardziej się do nich przekonywałam. Teraz nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez maseczek. Nie musimy używać ich codziennie, wystarczy raz w tygodniu - ważne żeby robić to regularnie. Możemy je zmieniać, aby nasza twarz nie przyzwyczaiła się zbyt mocno do jednego rodzaju maseczek, ponieważ nie będzie takiego efektu "wow". 

Czarna maska - jestem z niej bardzo zadowolona, ale nie robi spektakularnego efektu. Jest dobra, zużyje ją - jednak na pewno nie wrócę, chyba że w saszetkach raz na jakiś czas. Może inne czarne maski lepiej będą działały u mnie. Bardzo brudzi i trzeba uważać podczas jej aplikowania. Reszty maseczek jeszcze nie używałam, ale słyszałam o nich same pozytywne opinie. Po użyciu podzielę się wrażeniami na moim INSTAGRAMIE - ZAPRASZAM.    

TONIK


Wszystko o tym kroku pielęgnacji naszej cery i tym kosmetyku znajdziecie pod tym linkiem - JAK WAŻNY JEST TONIK W PIELĘGNACJI NASZEJ CERY? 

KOKTAJL DO TWARZY


Koktajl z nacomi ma za zadanie nawilżyć naszą cerę. Dlaczego 3 w 1? Koktajl można bez obaw stosować jako maseczkę do twarzy, intensywne serum oraz maseczkę pod oczy. Dzięki jego wielofunkcyjności bardzo się polubiliśmy. Bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Cieszę się, że tak dobrze nawilża moją cerę. Na pewno sięgnę po drugie opakowanie, gdy zużyje to. 

ŻEL-KREM DO MYCIA TWARZY


Bardzo lubię produkty z firmy nivea. Kiedy nie wiem co kupić i co będzie dla mnie odpowiednie to tak jakoś sięgam po kosmetyki z tej firmy, bo chyba one nigdy mnie nie zawiodły. Akurat, jeżeli chodzi o kosmetyki do mycia twarzy to nie przywiązuje do tego szczególnej uwagi i dla mnie wszystkie po prostu są i myją moją twarz. Jest to moje drugie opakowanie i na razie się u mnie sprawdza. Powiedziałabym, że jest to raczej krem niż żel. 

SERUM DO TWARZY


Piękny zapach tego serum sprawił, że tak się z nim polubiłam. Bardzo lubię kosmetyki, które aplikuje się pipetką - jest to bardzo wygodna forma aplikatora. Zapach oraz konsystencja - bardzo mi odpowiadają. Szybko się wchłania, nawilża twarz. Stosuje go około miesiąca i zauważyłam znaczną poprawę mojej cery. Nie mam już suchych skórek w okolicy czoła z czym długo się borykałam. 

PEELING DO TWARZY


Pomarańczowy, bardzo drobno zmielony peeling do twarzy. Nie jest to mój ulubiony krok pielęgnacji mojej twarzy, ale staram się go nie pomijać. Używam około dwóch razy w tygodniu. Wybrałam akurat ten, ponieważ ma on też nawilżać, a przy mojej suchej skórze bardzo dużą uwagę zwracam na ten element - głównie w peelingach. Po użyciu tego produktu mam wrażenie, że moja cera jest taka czysta i gładka, ale nie jest ściągnięta. 

MLECZKO OCHRONNE


Jako osoba uczulona na słońce muszę szczególnie dbać o swoją skórę. Nie mogę w codziennej pielęgnacji zapomnieć o kosmetykach z wysokim filtrem, a także o tym żeby były one bardzo delikatne i nie podrażniły mojej twarzy. 

KREMY


Tradycyjne kremy są dla mnie najlepszym rozwiązaniem. W tej kwestii nie lubię eksperymentować i wybieram bezpieczne opcje - coś co sprawdza się u wielu z nas. Dla mnie to póki co najlepsze rozwiązanie w "kremowym kroku mojej pielęgnacji". 

INSTAGRAM - KLIK - ZAPRASZAM

A jak Wy dbacie o swoją cerę? Przywiązujecie do tego dużą wagę?
Mieliście któyś z tych kosmetyków? Podzielcie się, proszę swoimi wrażeniami.
Pozdrawiam! 

13 komentarzy:

  1. Nie miałam powyższych kosmetyków. Zaczęłam natomiast stosować maski. Najbardziej lubię te w płachcie- szybko się je nakłada i zdejmuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo rzeczy z twojej listy w mojej pielęgnacji także się znajdują ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /
    Mój instagram ♡ /klik/
    email - tinypurpose@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przebiłas mnie w tej kategorii😆
    U mnie pielęgnacja twarzy to peeling,maseczki,demakijaż i krem😊
    Miałam kiedyś ten żel od Nivea i również go bardzo polubiłam ☺
    Sama mam uczulenie na słońce ale alergen nigdy nie zaatakował mojej twarzy
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze lubię czytać takie wpisy, bo są dla mnie motywacją do dokładniejszej pielęgnacji cery, a ten temat zaciekawił mnie dopiero w tym roku. W przeciwieństwie do Ciebie mam cerę tłustą,więc część tych kosmetyków u mnie odpada. Żadnego z nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię różne maseczki. :) Teraz poluję na jakiś peeling do twarzy, więc może skuszę się na ten, który pokazałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam czarnej maseczki Pilaten, ale to prawda - szału nie ma. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dbam o odpowiednią pielęgnację. Mogę Ci z własnej strony polecić olejek z pestek malin (jest bardzo uniwersalny)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zdecydowanym zwolennikiem pielęgnacji, makijażem nie za bardzo się zajmuję - codziennie podkreślam tylko brwi.
    W swojej kosmetyczce mam niezawodny Face Scrub z Organic Shopu, Avonowski Clearskin pomagający zwalczyć zaskórniki, Tonik oraz oliwkowy krem z Ziai. Usta pielęgnuję klasyczną nawilżającą pomadką. Od czasu do czasu stosuję jakąś maskę, jednak bardziej stawiam na szybsze rozwiązania w postaci żeli i peelingów :)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały wpis, cudowna pielęgnacja :) uwielbiam takie posty, bo są dla mnie wielką inspiracją tym bardziej że nie dobrałam jeszcze dla siebie pielęgnacji idealnej :) Niektóre kosmetyki mam i bardzo je lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Testowałam maseczkę z drugiego zdjęcia, aczkolwiek średnio byłam z niej zadowolona. Również tradycyjne kremy są dla mnie najlepszym rozwiązaniem :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger