lipca 28, 2017

MOJA MAŁA MIŁOŚĆ DO HERBATY


Hej Kochani. Cieszę się bardzo, że tak spodobał się Wam poprzedni post o historii kosmetyków. Pisaliście, że chętnie przeczytalibyście więcej na ten temat, także zabieram się za poszerzenie tej tematyki. Nie ukrywam, że troszkę czasu zajęła mi właśnie o tej tematyce notka. Ale cieszę się, że się Wam spodobała. To dla mnie największa zapłata. Ale dziś będzie na inny temat. 

Na pewno zaczynacie swój dzień od ulubionego napoju? No wiedziałam, że tak. Ciepła herbatka czy kakao w zimowy poranek to jest to. I dziś opowiem Wam o mojej miłości do pewnej herbaty. 



Jeszcze nie tak dawno nie przepadałam za herbatą, ale odkąd piję herbatę pokazaną wyżej na zdjęciach to naprawdę odkryłam nowy smak herbaty. Dla mnie jest idealna, sama pyszność. Potrafię ją pić nawet w letnie dni, co dotychczas było u mnie nie do pomyślenia, ponieważ nie przepadając za herbatą - sięgałam po nią tylko w zimę i to zazwyczaj rano lub wieczorem.


A jaki gorący napój Wy lubicie najbardziej? 
Pozdrawiam <3

27 komentarzy:

  1. Podzielam miłość do herbaty , o poranku Earl Grey albo Pu Erh, po południu zieloną :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam herbatę z miodem i cytryną. Latem nie piję jej prawie wcale, ale za to jest idealna na zimowe czy jesienne wieczory!
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, dobra herbata nie jest zła. Ja uwielbiam wszystkie rodzaje, ale zwłaszcza zieloną, najlepiej z dodatkiem cytryny, jaśminu, pigwy albo czegoś w tym stylu. Kurcze, od tego wpisu to mi się herbaty zachciało, najlepiej z lodem...chyba muszę iść sobie zrobić...
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie najchętniej piję wodę. A z herbat to sięgam po czerwoną lub zieloną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wszelakie herbaty, no po prostu większość smaków :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ja także piję tą herbatę!
    Bardzo ją lubię <3
    Ale mam największą słabość do gorącej czekolady :)
    Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, już obserwuję!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie herbata i najlepiej cytrynowa☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbata to zdecydowanie mój ulubiony gorący napój, zazwyczaj wypijam do 5 kubków dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam zielona herbate, ale zreszta ja kocham kazda ! Nie pilam tej herbaty pokazanej przez ciebie ale chetnie sprobuje ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię herbatę, często ją piję :)
    Ulubiony napój? Zdecydowanie cappuccino.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze a ja właśnie nie umiem pić herbatki w ciepłe dni :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja miłość do herbaty jest wielka!

    Każdy dzień muszę zacząć od mocnego, aromatycznego naparu (parzę w imbryku) i minimum dwóch sporych kubków (do solidnego śniadania). Dopiero po tym tak naprawdę się budzę, a bez tego padłaby... Potem w ciągu dnia wypijam duuużo zielonej. I jestem wybredna w doborze herbat. ;-)

    Za to w ogóle nie piję kawy i nie lubię jej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej konkretnej herbaty chyba nie piłam, ale bardzo lubię Earl-Grey'a :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem kawoszem, ale kawka to po 12 :D A rano, do śniadania, herbata - zielona! Kiedyś rzadko taką pijałam, a teraz sięgam tylko po taką ;) Nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez zielonej herbatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja najbardziej lubię pić herbatę w zimę ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie wybieram kawę :) Za herbatą nie przepadam, ale jak już nie mam niczego innego pod ręką, to też wypiję herbatkę :) Najlepiej ze świeżą miętą z działki.

    W ciepłe dni to jednak wolę kawę mrożoną, lemoniadę albo coś chłodniejszego po prostu :)

    W sezonie letnim i tak wygrywa kompocik z owoców z działki !! :P


    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bez herbaty nie wyobrażam sobie życia :> Najbardziej lubię taką z miodem. Ale najlepszym gorącym napojem zawsze będzie czekolada <3
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś bardzo lubiłam herbatki, ale obecnie brak mi czasu na picie ich ciepłych, więc sobie to całkowicie daruję ;P
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam miłośc do herbaty i kawy heheh :D Fajny poscik <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czarną herbatę :) Ale akurat za tą nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również jestem zakochana w herbacie, szczególnie malinowa skradła moje serce :)
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie najbardziej lubię herbatę ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również uwielbiam herbatę ale tylko i wyłącznie w jesienne/zimowe dni. Szczególnie kocham malinową :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nie przepadam za herbata. Jedna dziennie to jest maksimum, jakie wypiję. Za to ostatnio nauczyłam się pić wodę. I to głównie ją piję. Zwłaszcza teraz, w lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię herbate, ale najbardziej kawe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger