lipca 20, 2017

WIELKI POWRÓT MAŁO ZNANEJ BLOGERKI CZY KOLEJNY KAPRYS!?

Witaj mój drogi "czytelniku". Czemu w cudzysłowie zapewne zastanawiasz się, a no dlatego że trudno mówić o czytelniku, gdy na blogu jest jeden post. Właśnie ten! Mam jednak nadzieję, że wkrótce to się zmieni, a z dnia na dzień ten blog zostanie przepełniony dużą ilością ciekawych treści, które zainteresują Waszą główkę.

Mam na imię Dagmara i jestem autorką tego bloga. Mam 20 lat i studiuje w Bydgoszczy. Blog ten zamierzam prowadzić regularnie i skrupulatnie. Tematyka dotyczyć będzie głównie mojego codziennego życia, jak i notek tematycznych o szerokiej tematyce. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Mam nadzieję, że mój powrót będzie wiązał się z długą i regularną częstotliwością ukazywania się wpisów tutaj. Może znajdą się moi czytelnicy ze starego, poprzedniego bloga by dagi.dasia, byłoby mi bardzo miło. No i oczywiście piszcie linki do swoich blogów, chętnie je odwiedzę nie raz, nie dwa i poprzeglądam co teraz się dzieje w branży blogowej, bo muszę się przyznać, że kompletnie nie wiem jak teraz funcjonuje blogosfera. Także pewnie troszkę czasu zajmie mi zapoznanie się z dzisiejszymi blogerami i ramami blogowania. Obiecuje jednak, że postawię na siebie, swoje poglądy i opinie oraz postaram się wprowadzić nutkę świeżości do blogowego świata. Chociażby taką minimalna. A już jutro czekajcie na nowy post. Do zobaczenia Kochani.



A czym dla Was jest blogowanie? Chętnie przeczytam Wasze poglądy na temat blogowania.

18 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu, będę z chęcią zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na kolejny post ;) Co do blogowania to ciężkie pytanie zadałaś :D Dla mnie to przede wszystkim dobra zabawa, sposób na wyrażenie siebie i taka moja mała terapia, która ma pomóc mi stać się bardziej pewną siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia kochana, trzymam za Ciebie kciuki! Dla mnie blogowanie jest zarówno pracą, jak i przyjemnością i kluczem możliwości :)
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym tygodniu również wróciłam na bloggera, życzę weny i wytrwałości! :)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekam na kolejne posty, liczę na duuużo zdjęć i może na jakieś zwierzęce elementy, skoro się nimi interesujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz w moich myślach :D. Nowa notka jest z motywem zwierzęcym, choć ich nie dotyczy :D

      Usuń
  6. Hej Kochana! Czemu się nie chwaliłaś wcześniej, że wracasz? Oczywiście będę śledzić bloga tak jak kiedyś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bloguję przez zapędy dziennikarskie (może kiedyś na takim kierunku skończę, nie wiadomo). A po za tym baaaardzo dużo gadam, więc wystarczy to zapisać, podzielić na akapity i dodać zdjęcia i na bloga. Po za tym jest to dla mnie w pewnym sensie praca (i nie chodzi mi tu o współprace z firmami). To pozwala nauczyć się regularności i otwiera oczy na wiele rzeczy. Po za tym poznaje się wielu fajnych ludzi, początkowo pisząc np. z propozycją jakiejś wspólnej akcji.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam Cię, bo czytałam twojego bloga jak sama jeszcze prowadziłam swojego :D Super, że wróciłaś i życzę powodzenia! :*
    A co do blogowania, jest to dla mnie świetna okazja do podzielenia się swoimi myślami, poglądami, inspiracjami. Ogólnie świetna sprawa i z pewnością jeszcze do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger