sierpnia 01, 2017

TOP-ULUBIEŃCY LIPCA

Hej Kochani! Postanowiłam, że będę umieszczać taką serie postów, co miesiąc podsumowując go moimi inspiracjami, ulubieńcami. Po prostu tym co w danym okresie 30 dni szczególnie utkwiło mi w pamięci, przypadło do gustu. Mówiąc najprościej najlepsi z najlepszych danego miesiąca. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 

SUKIENKI
Nie tylko w lipcu, ale przez cały okres letni, kiedy temperatura daję się nam we znaki mój styl diametralnie się zmienia. Przez 3/4 roku noszę spodnie, ale w ciepłe dni stawiam na zwiewne, lekkie sukienki - to w nich czuję się najlepiej. Wystarczy, że założę na siebie sukienkę i już jestem gotowa do wyjścia - uwielbiam tą opcje na lato. Jest dla mnie idealna.   


ARBUZ
Kiedy przychodzi lato - ja szaleje na punkcie owoców. Są lekkie i pożywne, a do tego zdrowe. W lipcu królował u mnie arbuz. Jest wodnisty, a schłodzony smakuje przepysznie. Daję mi duże ochłodzenie, a przy tym sytość.

KWIATY
Odkąd mam nowy pokój pokochałam kwiaty. Są śliczną dekoracją pokoju i ocieplają wnętrze. Wiadomo, nie każdy ma rękę do kwiatów, ale myślę, że nawet sztuczne roślinki sprawiające wrażenie żywych są świetnym dopełnieniem każdego wnętrza.

PERFUMY DREAM LA RIVE
Są piękne, lekko kwiatowe, niezbyt mocne - takie subtelne. Uwielbiam ich zapach na co dzień, zwłaszcza latem. Kojarzą mi się właśnie z lipcem.

HYBRYDY - SEMILAC
Przez ostatni rok testowałam różne metody zdobienia paznokci. Wiele lat byłam zwolenniczką paznokci tradycyjnych, malowanych zwykłymi lakierami. Swego czasu stasowałam "żele", ale ta metoda okazała się nie dla moich paznokci. Teraz robię hybrydy, chociaż to też rzadko, ponieważ nie mam czasu, a poza tym ciągle czekam aż moje paznokcie urosną. W lipcu królowały u mnie lakiery hybrydowe Semilac: 043, 032, 130. 

POMADA DO BRWI - WIBO
Kiedyś nie używałam niczego do podkreślenia swoich brwi, ale odkąd mam pomadę z Wibo to nie wyobrażam sobie mojego pełnego makijażu bez niej. Jest tania, ma świetną pigmentacje (trzeba ją ostrożnie nakładać, bo łatwo jest przerysować nią swoje brwi), jest wydajna - no u mnie sprawdza się rewelacyjnie. 

Tak się złożyło, że większość moich TOP-ULUBIEŃCÓW jest kosmetykami, ale kategorię takich podsumować będą inne z czasem, akurat w tym miesiącu są tacy ulubieńcy. Ciekawe jacy będą za miesiąc. Chwalcie się swoimi ulubieńcami ostatnich dni/tygodni/miesięcy.

Pozdrawiam. Miłego dnia Kochani!

32 komentarze:

  1. O tak, arbuzy to zdecydowanie ulubieńcy lipca! Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam arbuzy.
    Nie przepadam za sukienkami.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a ja jeszcze w tym roku nie jadłam arbuza!:O

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkich kwiatów się ostatnio pozbyłam 😃
    Perfumy i lakiery chyba muszę sama wybrać ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie teraz perfumy nr 1 to chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zajadam się arbuzem :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O, aż mam ochotę na arbuza :D Jeszcze nie jadłam w tym roku :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Arbuza i lakiery z Semilac bardzo lubię. Mam alergię na większość kwiatów i tylko róże mogę trzymać w wazonie :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog! bardzo tu ładnie i przejrzyście ;)
    arbuz uwielbiam ♥
    w sukienkach również kocham chodzić :D może nie przez cały rok, ale latem nie widzę innego wyjścia ;)
    uwielbiam kwiaty ♥ choć nie jestem najlepsza w ich pielęgnowaniu :P
    obserwuję gratuluję już 950 obserwatorów! ♥
    Pozdrawiam ♥.
    Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę ;).
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na notkę. Lubię takie! tak jak ty noszę sukienki bo jest w nich chłodniej, arbuzy uwielbiam no i kwiaty to moja miłość! świetna notka i bardzo ładne zdjęcia.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  11. Arbuz <3 Narobiłaś mi smaka :)
    http://leldiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienki to zdecydowany ulubieniec na takie upały, jak są teraz :)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam perfumy z la rive! Zawsze długo się trzymają

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam arbuzy - zdecydowanie ulubiony owoc lata:) I do tego lody:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja do brwi używam cieni lub tuszu, znacznie naturalniej wychodzą :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetni ulubieńcy, uwielbiam arbuza!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również jestem fanką sukienek, chętnie chodziłabym w nich cały rok, gdyby nie fakt, że na studia jakoś dojeżdżać trzeba, a stan autobusów i przerwy między przesiadkami nie sprzyjają noszeniu kiecek, gdy na dworze, za przeproszeniem, piździ ;) Z arbuzami podobnie, żal serce ściska, że to owoc sezonowy, choć poniekąd w tym jego urok. Za to pomad nie lubię, wolę hennę, ewentualnie doraźnie kredkę :D
    Pozdrawiam :)
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  18. Arbuza to bym mogła jeść w kg 😂😂😂 gdyby nie to że mam wzdęcia po nim to bym jadła śniadanie obiad i kolacja 😋

    OdpowiedzUsuń
  19. Semilac 032 i 130 to również moje ulubione kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam sukienki i arbuzy w okresie letnim ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    https://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham arbuzy. Do sukienek też się przekonuję, chociaż kiedyś nie czułam się w nich zbyt dobrze i zakładałam je raczej na większe okazje. Teraz mam ich coraz więcej, i zaczynam doceniać.
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  22. Arbuz mniam :3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Arbuz to i mój ulubieniec na te gorące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Arbuzy to również mój zdecydowany wakacyjny ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak ja uwielbiam arbuzy, zwłaszcza zimne z lodówki w upalny dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger