września 13, 2017

Czy warto się zmieniać?


Pamiętam tą małą dziewczynkę lubiącą lalki, bawiącą się beztrosko w swojej piaskownicy, nie martwiącą się o jutro. Trochę nie rozumiała tego otaczającego ją świata. Ufała każdemu, w każde jego słowo, naśladowała dorosłych, starsze dzieci - a zwłaszcza brata. Ten maluch lubił być w centrum uwagi, uwielbiała pozować do zdjęć. Marząca o byciu dorosłą. A teraz... ta mała, rozpieszczona dziewczynka ma już 21 lat. Często zapomina o swoich beztroskich latach. Żyje jutrem, nadchodzącą przyszłością i zastanawia się co będzie z nią za kilka lat. Z tej małej dziewczynki niewiele zostało, no może tylko to, że uwielbiam dzieci. 

Zmiany... tak naprawdę każdy z nas zmienia się z biegiem czasu. Zmiany są nieuniknione. I Ty kiedyś byłeś dzieckiem, Twoje problemy kiedyś były najważniejsze dla Ciebie, zabrana zabawka przez koleżankę z piaskownicy były najgorszym co mogło Cie spotkać. A przecież to nic co spotyka Cie teraz. Przez takie doświadczenia nasz charakter ulega zmianą. Nie zmieniamy się tylko pod względem wyg lądowym, ale także wewnątrz. Życie potrafi dać w kość i doświadczyć nas wieloma nowymi sytuacjami - tymi złymi, ale także dobrymi, chociaż o tych drugich zapominamy szybciej, wspominamy zazwyczaj te złe. Na wpływ naszych zmian nieuchronnie duży wpływ mają ludzie, których spotykamy na swojej drodze.


Kiedyś nie miałam swojego zdania, przejmowałam się każdym słowem skierowanym we mnie. Zależało mi na ludziach bardziej niż na samej sobie, a im nie zależało na mnie w ogóle. Widzieli mnie tylko wtedy, kiedy czegoś potrzebowali. Długo walczyłam z własnymi kompleksami, z usilną chęcią posiadania przyjaciela. Teraz będąc jedną nogą na trzecim roków studiów, to właśnie one najbardziej mnie zmieniły - wydoroślałam, poznałam swoją wartość, już nie przejmuję się tak innymi, mam swoje zdanie, wiem czego chcę i wiem że poradzę sobie w życiu bez pseudo przyjaciół. Tak! ZMIENIŁAM SIĘ I TEGO NIE ŻAŁUJĘ. NIE ŻAŁUJE ŻADNEJ ZŁEJ RZECZY W MOIM ŻYCIU, PONIEWAŻ ONE SPRAWIŁY, ŻE JESTEM TU, W TYM MIEJSCU I TAK SIĘ ZMIENIŁAM! Dziękuję każdej złej osobie, która próbowała mnie zniszczyć psychicznie, dzięki temu jestem silniejsza. Dziękuję, że zdołałam popełnić tyle błędów, bo to właśnie one sprawiły, że nauczyłam się ich nie popełniać. 

NIE MUSISZ WIERZYĆ W CUDA, WYSTARCZY, ŻE UWIERZYSZ W SIEBIE!

30 komentarzy:

  1. Ja wychodzę z założenia , że zawsze warto być sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto się zmieniać, ale nie pod naciskiem innych. Nie dla nich, tylko dla siebie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć takie problemy jak kiedyś, jak byłam dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dziękuję, że zdołałam popełnić tyle błędów, bo to właśnie one sprawiły, że nauczyłam się ich nie popełniać." - oj dobrze powiedziane. Ja tam swoich błędów nie żałuję, bo wiele mnie nauczyły ;). Obserwuję!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to mówią uczymy się na błędach ;) cudowny wpis ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze to być sobą i nikogo nie udawać

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, warto się zmieniać dla siebie i z roku na rok stawać się silniejszą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Złe doświadczenia i sytuacje działają na nas jak szczepionka-uodparniaja nas😔
    Też bym chciała cofnąć czas bo znów być dzieckiem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, co nas nie zabija -to nas wzmacnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany są częścią naszego życia i nie ma możliwości pozostania cały czas tą samą osobą, ale to dobrze. Człowiek zmienia się, dojrzewa, dorasta :)

    Wera

    OdpowiedzUsuń
  11. So interesting post, amazing photos!
    You are so sweet, so beautiful!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/2017/09/who-says-that-plus-size-girls-cant-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Można rzec, że każdy człowiek na naszej drodze jest jak kamień milowy. Nie wszyscy docierają do tej prawdy tak szybko jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto być sobą i jeśli zmiany to dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. staram sie w kazdej zmianie widziec pozytywy ;) a przede wszystkim sie z nimi godzic :) nie mamy w wiekszej mierze na nie wplywu ;p

    https://justemsi.blogspot.com/2017/09/sweet-dreams.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały czas się zmieniamy innym może to nie pasować, ale tak już jest i nic na to nie poradzimy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie. Dawniej przejmowałam się każdą pierdołą i wszystko przeżywałam, a teraz na wiele rzeczy patrzę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiany są koniecznie :) Bez nich w ogóle byśmy się nie rozwijali.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post. Ludzie się zmieniają, ale ważne, aby pamiętać kim się było.
    xoxo
    L. (www.slowotok-laury.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. You have a beautiful blog ♥
    I follow you, visit my blog if you want ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że nabrałaś pewności siebie. :) Zmiany są nieuniknione, choć niejednokrotnie boimy się ich.

    OdpowiedzUsuń
  21. też nie żaluje niczego w życiu, te najgorsze i bolesne momenty, które odciskają ślad w nasyzm zyciu, tak naprawdę nas wiele uczą, dzięki temu mozemy być lepszymi i silniejszymi ludzmi

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę że najważniejsze jest się nie poddawać i walczyć o każdą sekundę życia bo żadna się już nie powtórzy.
    https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmiany są nieuniknione i nie warto przejmować się opinia innych. Ja już dawno przestałam to robić. Warto słuchać własnego serca i za nim podążać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ponoć człowiek co 7 lat diametralnie się zmienia - mnie to czeka "ponoć" za dwa lata :D Mam nadzieję, że nadal będę siebie lubić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmiany są dobre, zwłaszcza jeśli wyciągamy z nich wnioski i jesteśmy świadomi co zostało zmienione a co nadal się zmienia. Jeżeli dzięki temu jesteśmy sobą i jesteśmy bardzo szczęśliwi, to pewnie, że nie ma czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie warto sie zmieniać, szczególnie na dobre. Kiedyś mówiłam, że żałuję, że poszłam do tej szkoły, a nie innej, ale z perspektywy czasu nie żałuje, bo dzieki temu nauczyłam się paru przydatnych rzeczy. Każda rzecz, szczególnie ta zła, czegoś nas uczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger