września 15, 2017

SERUM OCZYSZCZAJĄCE DO SKÓRY GŁOWY - BIONIGREE


Cześć Kochani! Każda dziewczyna, która ma długie włosy, ale i nie tylko - wie ile z nimi zachodu i starań o to aby miały świetną kondycję oraz długą świeżość. Dobrze, że w dobie rozwoju mamy tak wiele kosmetyków, które poprawiają kondycję włosa oraz ratują nas w tych dniach, kiedy po prostu brak nam czasu na wszystko. Ale jak wybrać ten najlepszy, który nam pomoże? To jest wyzwanie, dlatego dziś przychodzę do Was z recenzją serum oczyszczającego do skóry głowy. Jesteście ciekawi czy warto po nie sięgnąć. Jeśli tak, to zapraszam do lektury.



Serum oczyszczające do skóry głowy to perełka firmy BIONIGREE. Produkt ten jest pierwszym na polskim rynku naturalnym serum oczyszczającym. Zawiera w sobie olejek z czarnej porzeczki. Jest to polska marka, polski producent oraz ma w sobie 90% składników od polskich dostawców i jest produkowane w Polsce. Ponadto możemy je stosować czysto profilaktycznie, bez żadnych obaw. Jest to preparat oczyszczająco-ochronny.

WŁAŚCIWOŚCI

Łagodzi podrażnienia skóry i oczyszcza z nadmiaru zrogowaciałego naskórka, ułatwiając wchłanianie substancji odżywczych. To preparat o działaniu złuszczającym, przeciwłupieżowym, antybakteryjnym i przeciwwirusowym. Łagodzi podrażnienia skóry głowy, oczyszcza ją z nadmiaru zrogowaciałego naskórka, rozpuszcza łój zalegający w mieszkach włosowych, reguluję pracę gruczołów łojowych, ułatwiając wchłanianie substancji odżywczych.


Serum oczyszczające do skóry głowy to preparat, który stosuję już jakiś czas. Jestem zadowolona z jego działania. Jest naturalnym preparatem co szczególnie cenie, a i sprawdza się rewelacyjnie. Stosowałam go ja i moja mama. Ja nie mam żadnych problemów z włosami, jedyne co mi przeszkadza to to, że się bardzo przetłuszczają - dzięki temu serum - nie dość że poprawiła się kondycja mojej skóry głowy, włosów; to jeszcze mogę dłużej cieszyć się ich świeżością. Moja mama ma tarczycę, a co za tym idzie problemy z włosami, a raczej ze skórą głowy. Po stosowaniu tego produktu kondycja jej skory i włosów uległa znacznej poprawie. Obie jesteśmy zadowolone. Sprawdza się zarówno przy stosowaniu profilaktycznym, jak i leczniczym.

Po nałożeniu serum oczyszczającego czujemy lekkie zimno (efekt chłodzenia) i dziwne uczucie na głowie. Z czasem skóra się przyzwyczaja do płynu, który się na niej znajduję. Zapachowo bardzo mi się podoba, przypomina mi zapach olejku kamforowego. Dobrze oczyszcza skórę głowy. 

To naturalny i elegancki produkt - ze względu na design. Zawartość mieści się w szklanej buteleczce o pojemnościach - 50 ml za 59 zł oraz 100 ml za 96 zł - cenowo dość drogo to wygląda, to niewątpliwe. Jednak płacimy tu za naturalne składniki i naprawdę bardzo dobry efekt działania. Możemy mieć podobny produkt za mniejsze pieniądze, ale napakowany chemią oraz z marnymi skutkami, a możemy mieć produkt trochę droższy zawierający naturalny skład i mieć świetne efekty jego działania. Co wybierzecie!? Decyzja należy do Was. 


Aplikujemy płyn na skórę naszej głowy za pomocą pipety - takiej jak może mieliście okazję używać na laboratoriach z chemii. A jeżeli nie to w przyszłości będziecie wiedzieć jak jej używać i jak to się nazywa - na studiach technicznych/inżynieryjnych przydatna rzecz. Jest to bardzo wygodna forma stosowania płynu na głowę, jak dla mnie. Poza tym olejek nie jest tłusty i bardzo estetycznie możemy go nałożyć. Minusów brak, polecam!

SPOSÓB UŻYCIA: przed użyciem wstrząsnąć, zaaplikować maksymalnie 2 pipety na skórę głowy (tj. 5-10 ml), równomiernie wmasować i pozostawić do wchłonięcia na co najmniej 30 minut, następnie umyć szamponem. Profilaktycznie minimum raz w tygodniu, wspomagająco od 1 do 5 razy w tygodniu.



Mieliście ten produkt? Jeśli nie, a macie jakieś problemy ze skórą głowy to poleca.

POZDRAWIAM!

34 komentarze:

  1. Nie mam żadnych problemów ze skórą głowy,ale produkt wygląda ciekawie ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam nic z tej serii ale słyszałam o niej wiele dobrego. Muszę przetestować to serum na sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam go nigdy, ale muszę spróbować :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/8-wskazowek-do-lepszego-zycia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. moja znajoma ostatnio szukała czegoś na problemy ze skórą głowy, więc może polecę jej ten produkt? ;) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, powinnaś jej go polecić, ponieważ mojej mamie bardzo dobrze pomógł na jej problemy :)

      Usuń
  5. Dziękuje za komentarz na moim blogu. Bardzo ciekawy post bo sama nigdy nic nie używałam w tym stylu. https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/pl-kremowe-maso-do-ciaa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę coś takiego, a jest to rzecz której bardzo potrzebuję. To może być rozwiązanie moich problemów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego produktu, bo na szczęście nie mam na razie problemów ze skórą głowy.
    Ale zawsze może przydać się na przyszłość :)

    https://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już o nim i zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go, ale mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Przyznam szczerze, że mnie nim zaciekawiłaś ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. This serum looks intersting... Thank you for your detailed review

    P.S. would you like to follow each others blog on GFC, Bloglovin and Google+ ?

    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie muszę to serum polecić mojemu przyjacielowi :)
    super post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na szczescie problemow z wlosami nie mam i szampon mi w zupelnosci wystarcza

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym. Zastanowię się nad kupnem.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. That's cool post!
    Can you follow me? I follow you. :)

    Have a lovely weekend!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing oil, like it so much! I didn' try it but it look really useful, must try it! Great review dear! Love it!

    Visit me, and follow If you didn't/want. Hope see you soon, dear friend. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy czegoś takiego nie widziałam ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podpowiem pewnej młodej damie z długimi włosami :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego kosmetyku. Trochę drogie jak na moją kieszeń. No ale może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem w trakcie testowania ale u mnie większych efektów niestety brak :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam problemów ze skórą głowy, za to ogromny z wypadaniem włosów - niestety!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy niczego takiego nie miałam, ciekawe :) Póki co oczyszczam skórę głowy peelingiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie słyszałam jeszcze o takim serum:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam o tym serum pozytywne recenzję, muszę w końcu je kupić :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie spotkałam się z takim kosmetykiem, ale również nie potrzebuję go, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam problemów ze skórą głowy,ale będę o nim pamiętać na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam tego serum i na szczęście nie mam problemów ze skórą głowy. :) Jednak dobrze wiedzieć, że jest coś takiego, naturalnego i co najważniejsze skutecznego. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. What a stuff of un-ambiguityand preserveness of
    valuable experience on the topic of unexpected emotions.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger