lipca 03, 2018

PODKŁAD REVERS COSMETICS


Hej, dziś post kolejny post z recenzją produktu od firmy REVERS COSMETICS. W roli głównej występuje podkład make up fixmat all in one. Jest to produkt bardzo przypominający swoim opakowaniem podkład z firmy drogeryjnej. Jak sprawdził się u mnie? O tym w dzisiejszym poście. 


OPIS PRODUCENTA:
Matujący podkład FIX MAT ALL in ONE o wysokim poziomie krycia i przedłużonej trwałości. Lekka nieobciążająca formuła niweluje widoczność wszelkich niedoskonałości, przebarwień i drobnych zmarszczek. Podkład widocznie poprawia wygląd cery mieszanej i tłustej, nadaje jej aksamitne wykończenie oraz jednolity koloryt. Nowoczesna, nasycona pigmentami formuła utrzymuje make-up w nienagannym stanie przez wiele godzin. Efekt krycia można stopniować poprzez aplikację kolejnych warstw podkładu.
Ultra trwałość, perfekcyjne krycie oraz matowe wykończenie przy zachowaniu lekkości i świeżości skóry.

MOJA OPINIA:

Podkład swoim opakowaniem przypomina mi bardzo popularny produkt drogeryjnej marki. Gama kolorystyczna ogranicza się tylko do czterech odcieni, ale są one w ładnych tonacjach i wiele osób znajdzie kolor odpowiedni do swojej skóry. Ja posiadam odcień najjaśniejszy, jest utrzymany w kolorach żółci i beżu. Jest to podkład matujący o kremowej, zastygającej konsystencji, pozostawia zmatowioną twarz na około 6-8h. Produkt mieści się w miękkiej tubce, co jest dla mnie plusem bo takie rozwiązanie pozwala zdenkować podkład do ostatniej kropelki. Najlepiej jest go nakładać gąbeczką, ponieważ mam wrażenie że wtedy ładnie wtapia się w cerę i nie tworzy smug. Co bardzo ważne, nie podkreśla suchych skórek. Krycie jest na poziomie średnim, ale spokojnie można je nim budować. Pojemność tego produktu to 40 ml, czyli trochę więcej niż standardowo. Minusem jest tu skład podkładu, ponieważ nie należy on do najzdrowszych dla naszej cery, dlatego do wrażliwej skóry może się nie nadawać. Nie wpłynął jednak źle na moją skórę. Podsumowując jest to bardzo dobry podkład, który świetnie się u mnie sprawdza.



Jaki podkład najbardziej lubicie?
POZDRAWIAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger