sierpnia 30, 2017

Hybrydy - krok po kroku


Cześć Kochani! Kiedyś mało kto robił sobie hybrydy, a jeżeli już to tylko i wyłącznie u kosmetyczki. Teraz co trzecia dziewczyna posiada własny sprzęt do robienia hybryd, a co druga je nosi. Stały się bardziej popularne niż standardowe malowanie paznokci zwykłymi lakierami. Myślę, że z powodu trwałości lakieru i utwardzania w lampie. Nie trzeba czekać paru minut na wyschnięcie lakieru, wystarczy włożyć paznokcie pod lampę. Jednym minusem jest czasochłonność - trzeba wygospodarować sobie na to od 1 godziny do 2 (przy początkach). 


CO JEST NAM POTRZEBNE DO ROBIENIA HYBRYD?


Do "profesjonalnego" zrobienia manicure hybryd potrzebne są: patyczki do odsuwania skórek, bloczek polerski, pilniki, cleaner, aceton, lakier w ulubionym kolorze, waciki bezpyłowe i najważniejsze lampa do utwardzania. Poza tym dodatkowo mamy wiele urozmaiceń: pyłki, wzory, wzorniki, olejki do skórek.  Na początku może się to wydawać czarną magią, ale z czasem wchodzi się w rutynę. Wszystko możemy znaleźć na tej stronie o paznokciach, a także na wielu innych tego typu stronach. Do każdego typu wymagań coś znajdziecie. 


KROK PO KROKU

Wykonanie manicure hybrydowego nie jest czymś bardzo skomplikowanym, ale wymaga trochę czasu, precyzji i dokładności oraz uwagi. Musimy uważać na skórki, aby ich nie zalać, pamiętać o zabezpieczeniu brzegów paznokci lakierem. Bardzo ważna jest zasada: więcej warstw, ale cienkich. Dzięki temu przedłużymy nasze hybrydy. 

Na początek zróbmy sobie miejsce pracy, przygotujmy wszystko to co będzie nam potrzebę do robienia hybryd. Fajną sprawą dla urozmaicenia sobie pracy będzie obejrzenie ulubionego kanału na YouTube lub filmiku z instrukcją wykonania manicure.  


Pierwszym krokiem w wykonaniu manicure będzie odsunięcie skórek (można je wyciąć, ale ja tego nie robię) posłuży nam do tego drewniany patyczek za pomocą którego możemy także poprawić drobne błędy podczas wykonywania hybryd. Następne matowimy płytkę paznokcia bloczkiem polerskim, aby lakier trzymał się lepiej. Powinniśmy zrobić to delikatnie, ale dokładnie. 


Za pomocą pędzelka pozbywamy się nadmiaru pyłku i przemywamy nasze paznokcie cleanerem. Dzięki temu płytka jest odtłuszczona. Po tej czynności należy uważać na paznokcie. Używamy do tego wacików bezpyłowych, które są najlepsze do tego typu czynności. Nie zostawiają niczego po sobie. 


Na tak przygotowaną płytkę paznokcia nakładamy cienką warstwę bazy. Musimy uważać, aby na tym etapie nie zalać skórek. Przy takim błędzie możemy poprawić wszystko drewnianym patyczkiem. Teraz możemy utwardzić warstwę w lampie.


Teraz najlepsze, czyli kolor. Nadkładamy pierwszą, cienką warstwę wybranego koloru i również utwardzamy ją w lampie. Dla lepszego i trwalszego efektu nakładamy drugą warstwę, oczywiście każdą nową warstwę trzeba utwardzać. Pamiętamy o cienkich warstwach. Przy jakichkolwiek błędach w manicure hybrydowym dopóki nie utwardzimy warstwy w lampie, zawsze możemy poprawić wszelkie niedoskonałości. 

Co do samych lakierów to są one dość gęste. Mimo, że posiadam jasne kolory to już przy pierwszej warstwie mają fajne krycie, ale druga  wykańcza efekt. Jedyne co mi w nich przeszkadza to pędzelek, jest trochę ciężki w aplikowaniu produktu na płytkę paznokcia. Kolory natomiast są śliczne. Pięknie prezentują się na paznokciach, nadają letniego klimatu.


Po nałożeniu lakieru, stosujemy top o kolorze bezbarwnym. Dzięki temu ochronimy lakier, utrwalimy hybrydę i nadamy jej połysk w moim przypadku. Istnieją także topy matujące - utwardzamy lakier w lampie. Ja wybrałam ten z NC nails company, który jak na razie dobrze się u mnie sprawdza. 


Ostatnim krokiem jest przemycie warstwy dyspersyjnej (lepkiej warstwy) cleanerem. A na koniec możemy, a nawet powinniśmy zastosować oliwkę na skórki. Kombinacja olejów skutecznie natłuszcza, działa regenerująco i nawilżająco na skórki wokół paznokci, zapobiega łamaniu się i rozdwajaniu płytki paznokcia. Oliwka perfumowana pozwoli Ci uzyskać piękne i zdrowe paznokcie! Witamina E przyspiesza gojenie się drobnych ran i wpływa efektywnie na odtwarzanie się naskórka, chroni przed wpływem wolnych rodników, działa na paznokcie wzmacniająco, zapewnia lepsze mikrokrążenie pod płytką paznokciową oraz działa antyoksydacyjnie

 

KONIEC!

Jak sami widzicie, nie jest to takie trudne. Wiadomo, trzeba trochę poćwiczyć. Nie zniechęcajcie się na początku, kiedy coś Wam nie wyjdzie. Ja robię hybrydy dopiero trzeci raz i ciągle coś wyjdzie mi nie tak. Na razie wolę nie dojechać do skórek niż je zalać, ale pracuję nad tym ciągle. Mam nadzieję, że nabiorę w tym wprawę. 

Na stronie NC nails company możemy znaleźć pełen zestaw do wykonania takiego manicure. Mamy do wyboru mnóstwo kolorów, efektów, do tego akcesoria, dzięki którym możemy wykonać manicure hybrydowe.




Wykonujecie hybrydy czy stawiacie na tradycyjny manicure? 
Pozdrawiam!

46 komentarzy:

  1. Niestety nie mogę nosić hybryd :/ Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat wczoraj miałam robione hybrydy :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chybrydy to miałam tylko raz w życiu na paznokciach, na studniówke. Ale sam proces robienia mnie jakoś specjalnie nie interesuje. Choć samą podstawę dobrze znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten niebieski odcień :) Ja stawiam na tradycyjny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz mam swoje drugie hybrydy. Paznokcie w nich wyglądają świetnie i nie odpryskują jak zwykłe lakiery. Przed pierwszym pomalowaniem moje paznokcie były bardzo twarde, nawet granie w długich w siatkówkę nigdy ich nie łamało. Jednak po zdjęciu zrobiły się miękkie i wyginały się we wszystkie strony przez co zrobiłam kolejną, by znów na te dwa tygodnie były mocne. Niestety do mojej szkoły chodzenie w manicurze nie jest mile widziane, więc niedługo będę musiała je zmyć i prawdopodobnie skrócić je prawie do końca. Dlatego myślę, że hybrydy to świetny sposób dla osób, które mogą nosić je ciągle, choć wiem, że mimo to kiedyś jeszcze je wykonam :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wo, great post dear! So interestng, very useful! Lovely tutorial, nice routine!
    Great colors, so beautiful nails! My care routine is same like yours! Wonderful photos.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  7. nice blog =)
    follow for follow via GFC?

    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem uzależniona od hybryd, zwłaszcza tych z Semilaca :_)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam sobie kiedyś hybrydy, ale za dużo było z nimi zachodu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam jeszcze hybryd na paznokciach i od dłuższego czasu mam zamiar w końcu kupić sobie zestaw do robienia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam i nigdy nie miałam, ale nie mówię nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wytłumaczone. Na pewno przyda się osobom które mają pierwszy raz z tym do czynienia :)
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama nie robię sobie hybryd, bo zupełnie się do tego nie nadaję. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Hybryd nie robię, ale fajny post w razie gdyby ktoś zaczął przygodę z takimi lakierami. Jest to czasochłonne, ale później kilka dni/tygodni mamy spokój i kolorystyka jest przecudowna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post, dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy jeszcze nie miałam hybryd, chyba jestem do tego za mało cierpliwa. xD
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam hybrydy!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/4-miesiace-wakacji-mozna.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Częściej mam pomalowane paznokcie zwykłym lakierem, ale od czasu do czasu skuszę się na hybrydy. Ostatnio nawet sama je wykonywałam i przekonałam się, że jest to bajecznie proste :)

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dłuższego czasu robię sama hybrydy i jestem bardzo zadowolona :) Polecam proteinową bazę od Indigo - sprawdza się u mnie o wiele lepiej niż np. NeoNail. Po zdjęciu hybryd paznokcie aż tak strasznie nie wyglądają ;)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Robię hybrydy już od dłuższego czasu lecz używam zestawu z Neonail ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie kiedyś pojawił się podobny post :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Hybrydy są świetne i bardzo szybko człowiek się uczy je wykonywać i ten plus, że można je nosić 3 tygodnie i nic nie odpryskuje bezcenne :)
    Jakie ładne pastelki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing post dear, so interesting!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Que lindas unhas amei, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  25. Que lindas unhas amei, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomocny post :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Może i jest to czasochłonne, ale dłużej się trzyma, aniżeli zwykły lakier, który trzeba zmywać i malować co 3 dni na nowo- a z hybrydami przynjamniej jest z głowy na jakiś czas :)

    Piękny ten błękit i pastelovy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Hybrydy fajna sprawa, ale niszczą pazury oj niszczą.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam hybrydy, ale sama ich nie robe. Tobie bardzo ladnie wyszly, śliczny kolorek.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny kolor paznokci
    zapraszam :)
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz fajny stojaczek na telefon oraz kolorki lakierów. :) Zwykły lakier mi wystarczy, nie chciałoby mi się bawić z hybrydami 1 czy 2 godziny. :D Ja i tak rzadko maluję paznokcie, jeśli już, to te u stóp. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie hybrydy 😍💞
    Ja jednak tylko i wyłącznie u kosmetyczki 😉
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam hybryd i w dalszym ciągu jestem zdania, że nikt mnie do tego nie przekona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cały czas zastanawiam sie nad kupnem zestawu, ale nie jestem w stu procentach pewna czy podołam zadaniu:(

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie trudne, jak się wydaję :). Na pewno sobie poradzisz :D

      Usuń
  35. Nigdy nie robiłam, czy to nie niszczy paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednio wykonane i zdejmowane - nie niszczą paznokci. Poza tym na rynku są proteinowe bazy, które są bardzo zdrowe i nie obciążają tak paznokci.

      Usuń
  36. Ja uwielbiam hybrydy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach! Uwielbiam hybrydy, ale niestety mnie uczuliły :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja mama wlasnie zawsze sobie robi hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuje Ci za ten post! Właśnie miałam zamiar kupić zestaw i zacząć robić paznokcie ! 💕😍❤️

    findtimetochill.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Tylko hybrydy, nie zniosłabym czekania aż zwykły lakier wyschnie, a jeszcze bardziej nie jestem w stanie zaakceptować odpryskiwania na następny dzień po zrobieniu paznokci;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Przydatny post, gdybym mogła w pracy mieć zrobione paznokcie to też bym kupiła zestaw do hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger