sierpnia 28, 2017

Z SIATY - CO KUPIŁAM NA PROMOCJI W ROSSMANNIE -49%


Cześć! Codziennie odwiedzam kilkanaście blogów i u wielu z Was pojawił się temat promocji w Rossmannie. I zarzekałam się, że nie odwiedzę, pisałam u Was że nie mam zamiaru na nią iść, ponieważ mam wszystkiego dostatek... No i poszłam... No i kupiłam... i wydałam dużo pieniędzy. Miałam nie iść, nawet mnie nie ciągnęło. Zapytałam kumpeli czy chce żebym jej coś kupiła w Rossmannie, ponieważ jestem na praktykach w Bydgoszczy, a ona ma do tej drogerii daleko. Miałam iść po rzeczy dla niej i w sumie już w głowie krążył: no może kupię sobie eosa jeśli byłby w atrakcyjnej cenie. Tak, kupiłam a do tego kupiłam jeszcze wiele innych rzeczy i wyszłam z pełną siatą zakupów. Może gdybym jeszcze przyszła na pieszo (może nie chciałoby mi się dźwigać tego taki kawał drogi), ale nie - musiałam przyjechać samochodem... To mnie zgubiło. Jeśli jesteście ciekawi co takiego kupiłam, to zapraszam do czytania. 



EOS - BALSAM DO UST

EOS - BALSAM DO UST
EOS - BALSAM DO UST

Eos to taka w sumie moja zachcianka, od której się trochę zawsze wzbraniałam, bo przecież nie wydam na jakiś balsam 25 zł tylko dlatego, że ładnie wygląda. Jednak ta promocja podświadomie mówiła mi w głowie, że teraz jest świetna okazja żeby zakupić go o prawie połowę taniej. Ten głos w mojej głowie zwyciężył. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Ja już trochę go poużywałam i fajnie się nosi na ustach. W zimę będzie w sam raz. Sięgnęłam w sklepie przedostatnią sztukę - został tylko miętowy. Zastanawiałam się nad tym, który zabrać do siebie. Padło na ten, bo nie byłam pewna jak sprawdzi się u mnie mięta. Macie, co o nim sądzicie?

EVREE - BALSAM INSTANT HELP 

EVREE - BALSAM INSTANT HELP
EVREE - BALSAM INSTANT HELP

Jestem posiadaczką suchej skóry, borykam się z suchymi skórkami i ogólnie pojętym przesuszaniem się skóry. Muszę bardzo dbać o nawilżenie. Jestem ciekawa jak się sprawdzi i czy odpowiednio zadziała na mnie. Mam nadzieję, że będzie wydajny i będzie dobrze się wchłaniał. Ogólnie firmę tą bardzo lubię i mam parę kosmetyków, z których jestem zadowolona, więc może i w tym przypadku tak będzie. W internecie czytałam wiele pochlebnych opinii o nim. 

L'OREAL ELSEVE - MASKA Z GLINKĄ


Kupiłam ostatnio aż dwa opakowania. Jedno z polecenia jednej z Was - jeszcze przed promocją. Drugie zakupiłam, ponieważ tamto podkradła mi moja mama, a że byłam na promocji to sięgnęłam po drugie opakowanie. Pierwszy raz spotkałam się z maską PRZED umyciem włosów. Nigdy takiej nie posiadałam, ale sprawdza się rewelacyjnie - naprawdę polecam. Śmiesznie zastyga na głowie, ale jak to glinka. Ma trochę dziwny zapach, ale w sumie nie przeszkadza, ponieważ nie jest intensywny, ale najważniejsze że nie obciąża włosów. Spełnia swoje zadanie. Włosy nie przetłuszczają się już tak szybko. Minusem jest to, że nie ma folii ochronnej, przez to nie mamy pewności o jej sterylności. 

BODY DIET 24 - NA NOC


W sumie nie używałam nigdy takich kosmetyków, bo w nie nie wierzę. Jednak przeglądając sobie YouTube ten kosmetyk został polecony, jako fajny "nawilżacz" na podrażnioną skórę, na przykład po goleniu, no i podobno błyskawicznie się wchłania. Fajnie też działa na skórę - z czystej ciekawości zakupiłam, jeśli się sprawdzi to na pewno dam Wam znać. 

NIVEA - ODŻYWKA PIELĘGNUJĄCA DO WŁOSÓW


Od dłuższego czasu stosuję na moje włosy odżywki z tej firmy i bardzo dobrze się u mnie ona odnajdują. Fajnie działają, nie mam do nich zastrzeżeń. Nie mogło jej zabraknąć w mojej pielęgnacji włosów.

GARNIER - SZAMPON, ODŻYWKA, OLEJEK

 
Pakiet po który poszłam do Rossmanna dla mojej koleżanki, czyli pomarańczowy zawrót głowy. Wszystko to czego włosy potrzebują - szampon, olejek i odżywka. Myślę, że fajnie się sprawdzają, ponieważ są już to kolejne opakowania tych produktów, które ona używa. 

Oczywiście kupiłam parę rzeczy niezwiązanych z promocją, o których nie wspominam w tym poście bo nie o nich on jest, ale niedługo pojawią się i one na moim blogu. Trochę się tego wszystkiego nazbierało, jak na osobę, która nie miała zamiaru iść na tą promocję. Promocja obejmuję odżywki do paznokci i włosów, balsamy do ciała, maseczki i balsamy do ust. Kończy się wraz z upływem sierpnia.

Poniosło Was na tej promocji? Co kupiliście? Macie któryś z tych produktów, jeśli tak, to jak je oceniacie? A może zachęciłam Was do kupna któregoś?

Pozdrawiam!

43 komentarze:

  1. Ja skupiłam się na moich włosach - stylizator, szampon i dwie odżywki. Bardziej poniosło mnie na zakupach internetowych, gdzie kupiłam kolejnych 5 odżywek i kilka innych kosmetyków. Ale to wszystko przez to, że postanowiłam bardziej zadbać o moje kręciołki. :x Być może i o tym wspomnę coś u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To widzę, że zaszalałaś :D Ale znam to, idę do sklepu po jedną rzecz, a wychodzę z milionem innych i w dodatku bez tej jednej, po którą poszłam haha
    Ja tym razem nie wybieram się na promocję do Rossmanna, bo chyba wszystko, co potrzebuję już mam :)
    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że EOS są w rossmanie. Muszę się tam wybrać w końcu. :)
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takich promocjach grzechem jest nic nie kupić :-) Bardzo ciekawe produkty, nie miałam żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, great haul dear! So interesting items!
    I didn't try anything of these products but them look so interesting
    and very useful Lovely post dear! Great review and lovely photos!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej nie wiedziałam o promocji! Muszę się koniecznie wybrać :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam eos'y! a tą odżywkę z nivea używam już dłuższy czas i jest naprawdę fajna;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami warto jest zaszaleć! Myślę, że na pewno nie kupiłaś czegoś, czego nie będziesz używać. Wszystko się przyda, a z takiem promocji grzech nie skorzystać :D

    Fakt, na wielu blogach jest wpis dotyczący rossmanna, ja chyba sobie daruję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno słyszałam o tej promocji, ale do tej pory z niej nie skorzystałam i mam nadzieje, że tak zostanie. Portfel sobie odpocznie. :D Najpierw muszę zużyć to, co mam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Great review and amazing photos! Like it so much!
    I follow you now, hope you'll follow back! :)
    kisses

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam produkty Elseve! Garnier Fructis dostałam ostatnio do testowania i tak pół na pół mi przypadły te produkty do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nawet nie miałam pojęcia, że jest taka promocja. xD A zakupy widzę miałaś udane, raz na jakiś czas można przecież tak poszaleć.
    Z wybranych przez Ciebie produktów mam odżywkę z Nivei.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze w końcu się wybrać na zakupy i ma nadzieję, że nie będzie tak jak przy poprzednich promocjach tzn mega tłumów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie w Rossmannie nie było tłumów, aż byłam w szoku. Wszyscy się rzucają na kolorówke, jak jest w promocji :P

      Usuń
  14. Muszę sie wybrac i coś upolować :) Lubie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O promocji słyszałam ale na niej nic na niej nie kupiłam...😀
    Widzę że zaszalałaś😉
    Zwłaszcza z Tą maską 😉
    Fakt faktem zapach nie jest zbyt przyjemny,ale efekt za to rewelacyjny ☺
    Czekam na twoją opinię ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. moje szaleństwa zakończyłam na dwóch saszetkach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mialam kilka produktow z body diet24 i ... Nie polecam :p w sumie do tej pory nie rozumiem dlaczego wydaje na to pieniadze... Eh. Mnie na szczescie mijaja wszelkie promocje, bo nie jestem w polsce :d takze wielki plus. No, ale tak to jest. Wpadne po jedna rzecz... A pozniej sie zaluje i w sumie czasami nawet tego nie uzywa. Pozdrawiam :)
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mialam nie iść, ale jakoś tak się zdarzyło, że poszłam. Kupiłam tylko potrzebne rzeczy w tym wspomnianego u Ciebie Eos'a. 😂

    Pozdrawiam
    https://zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja totalnie przegapiłam promocję w rossmannie bo nie było mnie w Polsce, ale widzę, że kupiłaś fajne kosmetyki :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jednak na nic się nie skusiłam :p
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/letni-ootd-biaa-spodniczka-z-siateczka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja skupiłam się na włosach i kupiłam kończący się olejek, odżywki i maskę
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne produkty , ja też skorzystałam juz z tych promocji :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy, również skorzystałam z tej promocji :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten balsam do ust chyba robi furorę, jednak też nie skusiłabym sie w cenie 25, o połowe mniej chyba też nie. Dla mnie musiałby być w promocji -75 procent :D
    Posiadałam Garnier i Nivea, ale chętnie poczytam o tej glince do włosów :o

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam kupić jakieś maseczki, ale ostatecznie zrezygnowałam
    może się wybiorę jeszcze jutro :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem z siebie zadowolona bo nic nie kupiłam na tej promocji :D
    Ale to dlatego,że omijałam Rossman szerokim łukiem gdyby nie to to bym przepadła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja dawno nie odwiedzalam Rossmana i przyznam sie ze bawet nie woedzialam o tej promocji :D
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłam dwie odżywki do włosów i mnóstwo maseczek do twarzy, chociaż też nie planowałam korzystać z tej promocji. :D

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciesze się, bo zaraz bede w PL i w koncu zajdę do ROssmana! Hurraaaaa

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze szkoda...bo ja mam rosmana w innym mieście i zawsze mi przepadaja te promocje :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaraz nie będzie się opłacało w normalnych cenach kupować ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet spore zakupy :) Lubię odżywki Garniera, ja kupiłam wersję z olejkami. Ale i tę muszę kiedyś przetestować, jakoś ją przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Także byłam na tej promocji, kupiłam sobie pastę do zębów i różne maseczki. Też myślałam o tej maseczce z glinką ale trochę szkoda mi było pieniędzy.

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. To najlepsze odżywki ;) Sama stosuję
    Zapraszam do mnie :)
    http://poradnikmartii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Też mnie Eos zawsze kusi, ale mam za dużo różnych balsamów/masełek i musze je zużyć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i komentarz na moim blogu, to najlepsza zapłata za pracę jaką włożyłam w tego bloga.

ODWDZIĘCZAM się za każdy KOMENTARZ o ile NIE JEST SPAMEM typu FAJNY POST, ŁADNE ZDJĘCIA itp.

ZOSTAW LINK DO BLOGA - będzie mi łatwiej do Ciebie trafić.

Copyright © 2016 BEZ - KROPKi , Blogger